bara att smäcka dit rotorn och skruva ihop allt

Moderator: Forumpolisen
men hallå siffrorna är på svenska... 80+ - 4grader står det juD_Stenlund wrote:hum ja o min engelska, där stog de ju itne 1342 ? Så är d epå golfarna me, samma på min r19 som du skrev då ?
hur skulle man dra pinbultarna, självklart nya då de är sträckbultar.
30nm, sedan 80grader 4 gånger på varje? sedan då ? Min engelska är inte att räkna med.
Så man behöver inte ställa tändningen efter nollning av motorn på r19 ?
bilden med cylindrarna är inte tändföljden,cylindrarna sitter inte i någon konstig ordning,den bilden förklarar vilken cylinder som är vilken... inte tändföljden...D_Stenlund wrote:hum ja o min engelska, där stog de ju itne 1342 ? Så är d epå golfarna me, samma på min r19 som du skrev då ?
jag vet till 2000000% säkerhet att du inte har något skadat cylinderfoder eftersom din motor har inga foder...D_Stenlund wrote:hörde att eventuellt cylinder foder kunde vara skadade, o de är itne lätt o byta tydligen, hur vet om de?
ja kunde peta lite lite på cylindern, nr1 eller samtlgia mer lr mindre ytters ytters lite, bror min sa att de är normalt, men kanske inte då ?
Va tror ni ?
eftersom det är styrhylsor så fyller dom säkert en uppgift, så jag skulle inte pröva utan, skroten kanske går att hitta dom hos.D_Stenlund wrote:god kväll, en fråga. har haft toppen på planing nu, 0.15mm känns lite lite för att den ska ha slagit sig, men men, överfallen som håller fast kammen hade små distanser som sitter i hålen i dom, och ner o toppen som man skruvar genom som en liten stabilisator distans, ni förstår säkert. 2 av dom har gått bort, går dom att beställa eller dom kanske inte är nödvändiga?
Va är nm på mutter på överfallen, är de 3-6 newton ?
hoppas ni förstår min fråga, mvh