Det är inte hjullagren som är helslut eller kopplingen som slirar? Lådan borde väl rasat för länge sen om det var fel i den.. eller..?
Moderator: Forumpolisen
hjullagren var ju kollade står det ,dessutom skulle väl dom inte orsaka vibrationer vid ax...Erik R19X wrote:Sluta bråka nu, det löser inget![]()
Det är inte hjullagren som är helslut eller kopplingen som slirar? Lådan borde väl rasat för länge sen om det var fel i den.. eller..?
ja inte verkar han behöva din hjälp med spydiga komentarer...Bengt wrote:Vad står det !!!!!!!!!!!!!!"Jag har kört så här i 3 år iallafall och möget har inte rasat ännu."Kom till baka om TRE år så får du HJÄLP.
------------------------------------------------------------------------------------lillenp wrote:Men ursäkta mig då för att jag inte visste att detta forum fanns. Det är liksom inte så att jag sketigt i att försöka åtgärda problemet med bilen, jag har under dessa tre år gjort allt som jag kunnat, bytt ut delar, lämnat den till volvoverkmästare, lokala bilhandlare, däckfirmor. tro mig det finns nog inget jag inte gjort med bilen. Också hittade jag denna hemsidan och trodde i min vildaste fantasi att man kanske skulle få ett slut på problemet. Men inte visste jag att det skulle vara så besvärligt för vissa.
Hej.lillenp wrote:hej! Har en GTE som skakar något så in i h*lvete när man accelererar med den och endast när man gör gaspådrag, vid jämn hastighet går den fint. har kollat alla motorfästen, hjulager, stag. har kollat ta mig f*n allt utan framgång.
Så alla tips är till stor nytta.