Efter Göteborgsträffen och Tjolöholm
Moderator: Forumpolisen
Efter Göteborgsträffen och Tjolöholm
Hej allihop
Nu var man hemma efter en kanon Renault-helg. Den första träffen i år för min del. Ett mycket bra arrangemang av Stellan, Rolf och Jonas i Göteborg med allt som detta innehöll.
Vi var en hel del som fortsatte men Tjolöholm på söndagen. En lyckad kombination.
En sak är säker: Vi ses nästa vår i Göteborg! [:)]
Nu var man hemma efter en kanon Renault-helg. Den första träffen i år för min del. Ett mycket bra arrangemang av Stellan, Rolf och Jonas i Göteborg med allt som detta innehöll.
Vi var en hel del som fortsatte men Tjolöholm på söndagen. En lyckad kombination.
En sak är säker: Vi ses nästa vår i Göteborg! [:)]
Tack!
Även om jag bara var där en liten stund (i gbg) så tyckte jag ändå att det var kul..speciellt att köra runt lite på banan.
tog lite bilder
http://200sx.kicks-ass.net/album/album. ... t&cat=4001
Även om jag bara var där en liten stund (i gbg) så tyckte jag ändå att det var kul..speciellt att köra runt lite på banan.
tog lite bilder
http://200sx.kicks-ass.net/album/album. ... t&cat=4001
[:D][:D][:p][:D][:p][:p][:D]
Tack Rolf, Stellan och Jonas för en rolig GBG-träff!!!
Det var verkligen en späckad Renault-weekend!
Somnade över datorn igår när jag laddade ur bilderna från Tjolöholm.
En del bilder fick mycket konstiga namn såg jag när jag kollade på dem idag [:I]
På GBG-träffen tog jag 151 bilder
Tjolöholm 191
Har tyvärr ingen hemsida att kasta upp dem på, men om nån som var med på träffen är intresserad av att få kopior, maila mig på:
npijah@yahoo.com så skall jag försöka fixa det.
Det får bli en repris nästa år, helt klart!
En av höjpunkterna var att åka Spider med Rolf - vad har Liseberg att erbjuda efter detta [;)]
Tjolöholm var åxxå jättetrevligt [:D] med F1 på storbilds-TV. Synd att Alonso inte grejade en pallplats [V]
Så, nu är frågan:
Är Småländska isterband godare än sydfransk getost korv [;)]
Tack Rolf, Stellan och Jonas för en rolig GBG-träff!!!
Det var verkligen en späckad Renault-weekend!
Somnade över datorn igår när jag laddade ur bilderna från Tjolöholm.
En del bilder fick mycket konstiga namn såg jag när jag kollade på dem idag [:I]
På GBG-träffen tog jag 151 bilder
Tjolöholm 191
Har tyvärr ingen hemsida att kasta upp dem på, men om nån som var med på träffen är intresserad av att få kopior, maila mig på:
npijah@yahoo.com så skall jag försöka fixa det.
Det får bli en repris nästa år, helt klart!
En av höjpunkterna var att åka Spider med Rolf - vad har Liseberg att erbjuda efter detta [;)]
Tjolöholm var åxxå jättetrevligt [:D] med F1 på storbilds-TV. Synd att Alonso inte grejade en pallplats [V]
Så, nu är frågan:
Är Småländska isterband godare än sydfransk getost korv [;)]
-
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
Låter som ni hade trevligt. Önskar man hade varit där. Pratade med bror i helgen och blir det någon mer Gbg-träff så närvarar vi oavsett om vi har Renault att åka i eller ej!
Fler bilder vore ju trevligt att se.
Pia: Är det ingen annan som kan/vill så kanske jag kan slänga upp en del av bilderna... Vet inte om jag har plats för alla dock.
Bara till att du hör av dig isf!
Fler bilder vore ju trevligt att se.
Pia: Är det ingen annan som kan/vill så kanske jag kan slänga upp en del av bilderna... Vet inte om jag har plats för alla dock.
Bara till att du hör av dig isf!
-
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by chh</i>
100GB på min webserver
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">I surrender [:D]
Seså, skynda, skynda... Vill se bilder [:)]
100GB på min webserver
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">I surrender [:D]
Seså, skynda, skynda... Vill se bilder [:)]
Träffen i Göteborg var verkligen kanon, trots vädret [:)]
Det får verkligen bli fler träffar.
& tack igen Pia för kepsen
Förresten Pia, har du lust att maila bilder till mig? jn@16v.se
Det får verkligen bli fler träffar.
& tack igen Pia för kepsen
Förresten Pia, har du lust att maila bilder till mig? jn@16v.se
Johan! Kul att se vem som rattar den gula coupéen som åxxå är med i UK coupé club. Hade redan en keps, så den matchar din bil fint [:D]
Visst har jag lust att maila bilder till alla som vill ha, men det blev många bilder - ca 350 stycken från både GBG-träffen och Tjolöholm. Skickar en CD till Christer som han kan lägga ut på sin webserver. Om någon vill ha en CD med alla bilderna så får ni maila mig på npijah@yahoo.com [:)] Skickar gärna CD-skivor till dom som vill ha, men vill gärna ha ersättning för porto+CD-skiva i så fall.
Maila adress så kommer vi överens om nåt [:)]
Visst har jag lust att maila bilder till alla som vill ha, men det blev många bilder - ca 350 stycken från både GBG-träffen och Tjolöholm. Skickar en CD till Christer som han kan lägga ut på sin webserver. Om någon vill ha en CD med alla bilderna så får ni maila mig på npijah@yahoo.com [:)] Skickar gärna CD-skivor till dom som vill ha, men vill gärna ha ersättning för porto+CD-skiva i så fall.
Maila adress så kommer vi överens om nåt [:)]
[:)]
Jag kan inte påstå att jag är så aktiv i UK coupé club men deras forum kan vara nyttigt!
Det kanske är samma sak för dig?
Jag kan vänta tills Christer laddar upp bilderna på sin webserver.
Även om det går att packa ihop bilderna så blir filen för stor för att maila.
Men du får gärna skicka någon enstaka bild om du har någon på min bil i banan [:o)]
Jag kan inte påstå att jag är så aktiv i UK coupé club men deras forum kan vara nyttigt!
Det kanske är samma sak för dig?
Jag kan vänta tills Christer laddar upp bilderna på sin webserver.
Även om det går att packa ihop bilderna så blir filen för stor för att maila.
Men du får gärna skicka någon enstaka bild om du har någon på min bil i banan [:o)]
- Clio_fidde
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by t80196</i>
<br />Hej, såg just på träffbilderna från Göteborgsträffen, vems är den blå Floriden som stod bredvid tältet måntro, den ser ut som en tvilling till min!?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Antingen var det Stellan Östlinghs fru eller Rolf Carlssons fru som var ägare till bilen. Minns inte 100% vem av dem [:I]
<br />Hej, såg just på träffbilderna från Göteborgsträffen, vems är den blå Floriden som stod bredvid tältet måntro, den ser ut som en tvilling till min!?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
Antingen var det Stellan Östlinghs fru eller Rolf Carlssons fru som var ägare till bilen. Minns inte 100% vem av dem [:I]