Efter Göteborgsträffen och Tjolöholm

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

R17TSi
Posts: 61
Joined: 05 Mar 2004, 21:15
Location: Helsingborg
Contact:

Efter Göteborgsträffen och Tjolöholm

Post by R17TSi »

Hej allihop
Nu var man hemma efter en kanon Renault-helg. Den första träffen i år för min del. Ett mycket bra arrangemang av Stellan, Rolf och Jonas i Göteborg med allt som detta innehöll.
Vi var en hel del som fortsatte men Tjolöholm på söndagen. En lyckad kombination.
En sak är säker: Vi ses nästa vår i Göteborg! [:)]
spaceboot
Posts: 29
Joined: 24 Jul 2004, 18:01
Contact:

Post by spaceboot »

Tack!
Även om jag bara var där en liten stund (i gbg) så tyckte jag ändå att det var kul..speciellt att köra runt lite på banan.

tog lite bilder
http://200sx.kicks-ass.net/album/album. ... t&cat=4001
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[:D][:D][:p][:D][:p][:p][:D]
Tack Rolf, Stellan och Jonas för en rolig GBG-träff!!!
Det var verkligen en späckad Renault-weekend!
Somnade över datorn igår när jag laddade ur bilderna från Tjolöholm.
En del bilder fick mycket konstiga namn såg jag när jag kollade på dem idag [:I]
På GBG-träffen tog jag 151 bilder
Tjolöholm 191
Har tyvärr ingen hemsida att kasta upp dem på, men om nån som var med på träffen är intresserad av att få kopior, maila mig på:
npijah@yahoo.com så skall jag försöka fixa det.

Det får bli en repris nästa år, helt klart!
En av höjpunkterna var att åka Spider med Rolf - vad har Liseberg att erbjuda efter detta [;)]
Tjolöholm var åxxå jättetrevligt [:D] med F1 på storbilds-TV. Synd att Alonso inte grejade en pallplats [V]

Så, nu är frågan:
Är Småländska isterband godare än sydfransk getost korv [;)]
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Låter som ni hade trevligt. Önskar man hade varit där. Pratade med bror i helgen och blir det någon mer Gbg-träff så närvarar vi oavsett om vi har Renault att åka i eller ej!

Fler bilder vore ju trevligt att se.

Pia: Är det ingen annan som kan/vill så kanske jag kan slänga upp en del av bilderna... Vet inte om jag har plats för alla dock.
Bara till att du hör av dig isf!
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

[:D] Kul var det i Göteborg. Alltid trevligt med lite utflykter.

@kmfdm jag har tillgång till 100GB på min webserver så vill du att jag ska lägga ut åt dig, är det bara att hojta till /Christer
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by chh</i>
100GB på min webserver
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">I surrender [:D]
Seså, skynda, skynda... Vill se bilder [:)]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Christer! Maila mig på npijah@yahoo å skicka din adress så skall vi se vad som dimper ned i brevlåddan. Fick ett par trevliga bilder på "Anettes" när hon dansade runt på sprintbanan [;)]
Synd att ni inte stannade kvar å var med på Tjolöholm, det var åxxå himla trevligt!
User avatar
fuzzion
Forumpolis
Posts: 1480
Joined: 30 Mar 2004, 18:59
Location: Norrköping
Contact:

Post by fuzzion »

Träffen i Göteborg var verkligen kanon, trots vädret [:)]
Det får verkligen bli fler träffar.
& tack igen Pia för kepsen :)
Förresten Pia, har du lust att maila bilder till mig? jn@16v.se
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

Johan! Kul att se vem som rattar den gula coupéen som åxxå är med i UK coupé club. Hade redan en keps, så den matchar din bil fint [:D]

Visst har jag lust att maila bilder till alla som vill ha, men det blev många bilder - ca 350 stycken från både GBG-träffen och Tjolöholm. Skickar en CD till Christer som han kan lägga ut på sin webserver. Om någon vill ha en CD med alla bilderna så får ni maila mig på npijah@yahoo.com [:)] Skickar gärna CD-skivor till dom som vill ha, men vill gärna ha ersättning för porto+CD-skiva i så fall.
Maila adress så kommer vi överens om nåt [:)]
User avatar
fuzzion
Forumpolis
Posts: 1480
Joined: 30 Mar 2004, 18:59
Location: Norrköping
Contact:

Post by fuzzion »

[:)]
Jag kan inte påstå att jag är så aktiv i UK coupé club men deras forum kan vara nyttigt!
Det kanske är samma sak för dig?

Jag kan vänta tills Christer laddar upp bilderna på sin webserver.
Även om det går att packa ihop bilderna så blir filen för stor för att maila.
Men du får gärna skicka någon enstaka bild om du har någon på min bil i banan [:o)]
R17TSi
Posts: 61
Joined: 05 Mar 2004, 21:15
Location: Helsingborg
Contact:

Post by R17TSi »

Hej igen

Jag och Peter vill tacka er som kom med era bilar till Tjolöholm. Som gjorde att Club Renault 15/17 och Club Renault Sverige fick en fin monter med härliga bilar att visa upp.
User avatar
t80196
Forumpolis
Posts: 432
Joined: 11 Apr 2003, 23:55
Firstname: Mats
Surname: Grimme
Location: Bromma

Post by t80196 »

Hej, såg just på träffbilderna från Göteborgsträffen, vems är den blå Floriden som stod bredvid tältet måntro, den ser ut som en tvilling till min!?
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Trevligt med lite träffbilder. Såg ut som en trevlig träff, dock lite blött väder, eller? [:D]
User avatar
Clio_fidde
Posts: 780
Joined: 28 Dec 2003, 14:24
Location: Borås

Post by Clio_fidde »

Snackade med Morgan på ML Bilservice idag och han sa (om jag uppfattade rätt [:I]) att man fick provköra en Clio V6 på banan på Göteborgsträffen? Nån som gjorde det? [:p]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by t80196</i>
<br />Hej, såg just på träffbilderna från Göteborgsträffen, vems är den blå Floriden som stod bredvid tältet måntro, den ser ut som en tvilling till min!?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Antingen var det Stellan Östlinghs fru eller Rolf Carlssons fru som var ägare till bilen. Minns inte 100% vem av dem [:I]
Post Reply