20-års jubileum

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
timolo

20-års jubileum

Post by timolo »

jaha då firar man 20 år som renaultfrälst
kmfdm

Post by kmfdm »

[:0][:)]
Inte illa!
GRATTIS!
Nedärvd egenskap?
[;)]
timolo

Post by timolo »

japp i 4 generationer
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Jamen grattis då =) hoppas det håller i sig =) hehe
kmfdm

Post by kmfdm »

[:D] Kan inte skryta med att släkten varit Renault-frälst i 3 generationer...pappa är oborstad Volvo-fantast (Han har haft 47 st...Däremot var pappas första bil en 4CV, så han började ju bra...)
tiso

Post by tiso »

Har haft ett antal bilar under årens lopp och har hittills aldrig ägt ett märke mer än en gång - snacka om otrogen (vad gäller bilar alltså [:)] ). Rätt kul är att jag dessutom hittills heller aldrig ägt mer än ett märke från ett samma land mer än en gång; min första bil var en Fiat 125 - Italien, nästa var en Renault R16TS - Frankrike, sedan en Saab 99 - Sverige, VW Golf - Tyskland, Mazda 626 - Japan osv. Det handlar förstår inte om någon medveten strategi, det har bara slumpat sig så....

När jag nu för första gången bryter denna trend, så är det väl ingen i detta forum som förvånas över att det självklart är Renault som bryter trenden! Sedan två månader tillbaka är jag stolt och glad ägare till min ANDRA Renault, så därmed kan man väl lugnt säga att jag är klart Renaultfrälst, eller hur [:D]
kmfdm

Post by kmfdm »

[:p]
Jag blir mest knäsvag av Smaragdgrön Renault Mégane Coupé i fast form.
Hur är det med Svart Renault i flytande form, blir man knäsvag av den åxxå [}:)]? Det är nog lätt att bli Renault-frälst, eftersom bilarna har sån "personlighet".[;)]
Post Reply