20-års jubileum
Moderator: Forumpolisen
20-års jubileum
jaha då firar man 20 år som renaultfrälst
Har haft ett antal bilar under årens lopp och har hittills aldrig ägt ett märke mer än en gång - snacka om otrogen (vad gäller bilar alltså [:)] ). Rätt kul är att jag dessutom hittills heller aldrig ägt mer än ett märke från ett samma land mer än en gång; min första bil var en Fiat 125 - Italien, nästa var en Renault R16TS - Frankrike, sedan en Saab 99 - Sverige, VW Golf - Tyskland, Mazda 626 - Japan osv. Det handlar förstår inte om någon medveten strategi, det har bara slumpat sig så....
När jag nu för första gången bryter denna trend, så är det väl ingen i detta forum som förvånas över att det självklart är Renault som bryter trenden! Sedan två månader tillbaka är jag stolt och glad ägare till min ANDRA Renault, så därmed kan man väl lugnt säga att jag är klart Renaultfrälst, eller hur [:D]
När jag nu för första gången bryter denna trend, så är det väl ingen i detta forum som förvånas över att det självklart är Renault som bryter trenden! Sedan två månader tillbaka är jag stolt och glad ägare till min ANDRA Renault, så därmed kan man väl lugnt säga att jag är klart Renaultfrälst, eller hur [:D]