nu e det problem har ett stort hål i v-lådan det sa bara bang när jag gasade på ur en kurva på 2:an... så nu e det dax att ta ur lådan igen å lära sig att renovera .... kommer mer info ikväll...
fått godkänt av försäkringsbolaget nu dom betalare en ny diff å synkringar å jag står för låda å jobb 200 kr i självrisk.... det tråkiga e att diffen kommer i slutet av juli tidigast...
rscliosport wrote:fått godkänt av försäkringsbolaget nu dom betalare en ny diff å synkringar å jag står för låda å jobb 200 kr i självrisk.... det tråkiga e att diffen kommer i slutet av juli tidigast...
Skönt att det löste sig med det iaf ... men juli det är ju en stund tills dess samt då missar du lunda... du får bygga ihop en originallåda att köra med undertiden
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
jag bygde ett underede tilll stolen själv det diffar rätt mycket i höjd i golvet tyvär har jag inga bilder på det.. tyvär går det ej att använda orginal skenor...
e inte så ofta här inne längre inte för att vara elak eller så tycker inte att den här klubben ger mitt intresse av hur man ska nytja bilen så mycket tyvär... blir rejsa för hela slanten eller köpa en honda derar klubb har mycket roliga saker för sig...