Montera nytt utblås på Clion
Moderator: Forumpolisen
Montera nytt utblås på Clion
Tjena!
Jag är rätt så sugen på att skaffa mig nått snyggt utblås på min Clio. Nu har jag inte hunnit kolla nått på hur det ser ut under bilen och så. Men hur omfattande kan det vara? Behöver man byta ljuddämpare också eller hur långt bak sitter första skarven?
Kan ett sånt här vara nått?
http://www.blocket.se/vi/11214089.htm?ca=10_s
Jag är rätt så sugen på att skaffa mig nått snyggt utblås på min Clio. Nu har jag inte hunnit kolla nått på hur det ser ut under bilen och så. Men hur omfattande kan det vara? Behöver man byta ljuddämpare också eller hur långt bak sitter första skarven?
Kan ett sånt här vara nått?
http://www.blocket.se/vi/11214089.htm?ca=10_s
Rickard Löfqvist - Uppsala
Nu: Zoe Icon 109hk -18
Förr: Clio 1.2 -02
På Sporten så delades avgasröret precis före bakaxeln. Så Dämparen på bilden borde passa.
VAd är du ute efter... Ett "tuffare" ljud = köp en ny dämpare (liknande den på blocket)
Vill du ha ett blankt utblås= köp ett löst utblås och montera på befintliga utblåset.
Lycka till
VAd är du ute efter... Ett "tuffare" ljud = köp en ny dämpare (liknande den på blocket)
Vill du ha ett blankt utblås= köp ett löst utblås och montera på befintliga utblåset.
Lycka till
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Ja det är väll helst både och jag är ute efter. Men vet inte hur mycket mer pengar jag ska lägga ner på clion nu. Men ser det inte väldigt B-igt ut med bara ett löst utblås?mange wrote:På Sporten så delades avgasröret precis före bakaxeln. Så Dämparen på bilden borde passa.
Lycka till
Rickard Löfqvist - Uppsala
Hekt klart snyggare att köpa en hel dämpareRicki wrote:Ja det är väll helst både och jag är ute efter. Men vet inte hur mycket mer pengar jag ska lägga ner på clion nu. Men ser det inte väldigt B-igt ut med bara ett löst utblås?mange wrote:På Sporten så delades avgasröret precis före bakaxeln. Så Dämparen på bilden borde passa.
Lycka till
Magnus Janard - Segeltorp #561