Gott Nytt År...2007!!! Nyårslöften?
Moderator: Forumpolisen
Gott Nytt År...2007!!! Nyårslöften?
God fortsättning å Gott Nytt År!
Lyckades få tag på det sista exemplaret på systembolaget i Nordstan av den officiella F1-bubbeldrycken - Mumm! Mkt nöjd å glad, eftersom det bara är 2 systembolag i stan som saluför "rätt" champagne. Kortedala å Nordstan...fast jag var Mumm-ifierad redan innan dom började spruta denna ädla dryck över varandra i F1 sammanhang. Slöseri med gott dricka.
Några nyårslöften?
Ändra på dåliga vanor å börja träna igen
Går inte an att missköta sig å fuska med sin egen service...
Lyckades få tag på det sista exemplaret på systembolaget i Nordstan av den officiella F1-bubbeldrycken - Mumm! Mkt nöjd å glad, eftersom det bara är 2 systembolag i stan som saluför "rätt" champagne. Kortedala å Nordstan...fast jag var Mumm-ifierad redan innan dom började spruta denna ädla dryck över varandra i F1 sammanhang. Slöseri med gott dricka.
Några nyårslöften?
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
- Jolle_Pborn
- Jolle_Pborn
jo men det är halvfärdigt,och jag har en hemma som tjatar...Jolle_Pborn wrote:Tycker att badrummet kan vänta ett tag till, låt busbilen få komma ut och leka iställetTony wrote:fixa badrummet så man kan börja fixa busbilen,har dragit ut på tiden alldeles för länge nu..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Finns bara ett sätt att slippa tjötet samla kompisarna å gå loss på badrummet som förspel till det roliga efterspelet i garaget. Lite utlovad "badrumsfest" efteråt kanske samlar en trogen skara som är händiga med kakel, vattenpass, fogmassa etc.Tony wrote:jo men det är halvfärdigt,och jag har en hemma som tjatar...Jolle_Pborn wrote:Tycker att badrummet kan vänta ett tag till, låt busbilen få komma ut och leka iställetTony wrote:fixa badrummet så man kan börja fixa busbilen,har dragit ut på tiden alldeles för länge nu..
Eller - be den som tjatar hjälpa till
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
ja ett garage har jag inte byggt nått ännu så det skulle behövas göras åxå. bygglovet är ok.....visserligen kan jag vara borta på gården med bilen och jobba,har en bra verkstad där..kmfdm wrote:Finns bara ett sätt att slippa tjötet samla kompisarna å gå loss på badrummet som förspel till det roliga efterspelet i garaget. Lite utlovad "badrumsfest" efteråt kanske samlar en trogen skara som är händiga med kakel, vattenpass, fogmassa etc.Tony wrote:jo men det är halvfärdigt,och jag har en hemma som tjatar...Jolle_Pborn wrote: Tycker att badrummet kan vänta ett tag till, låt busbilen få komma ut och leka istället
Eller - be den som tjatar hjälpa till
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Re: Gott Nytt År...2007!!! Nyårslöften?
Blir väl att renovera lägenheten och köpa en platt-TV.kmfdm wrote:God fortsättning å Gott Nytt År!
Några nyårslöften?
Platt TV:n vet jag ej storlek på än, har en som säger att jag kommer köpa en 42 tum plasma, men får väl se...
Ann-Kathrine Berner - Göteborg
Re: Gott Nytt År...2007!!! Nyårslöften?
med tanke på värmeutveckling och strömförbrukning skulle inte jag rekomendera plasma,trots dom är billigare per tum...A-K wrote:Blir väl att renovera lägenheten och köpa en platt-TV.kmfdm wrote:God fortsättning å Gott Nytt År!
Några nyårslöften?
Platt TV:n vet jag ej storlek på än, har en som säger att jag kommer köpa en 42 tum plasma, men får väl se...
- Jolle_Pborn
Är det inte lika bra att köpa projektor, så har man bild över heeeeela väggen i så fall? Dom kanske är strömsnålare åxxå.Jolle_Pborn wrote:Jag sitter själv och väntar på att priserna ska gå ner på 42" LCD med riktig hd upplösning 1080p. Sen på det blir det en HD-DVD eller blue ray spelare. Men de kostar nu ca 12.000kr för en spelare Så det blir att vänta, men tänk vilkan bild den blir sen
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
jo per tum är dom det,men skall du ha en hd projje så kostar väl en lampa 4000kr så man vill nog ändå ha en tv att slö kolla på ,då vill man ha en platt så man kan dra ner duken framför när man kör film... visserligen kan man köpa en liten 32" då så räcker det..kmfdm wrote:Är det inte lika bra att köpa projektor, så har man bild över heeeeela väggen i så fall? Dom kanske är strömsnålare åxxå.Jolle_Pborn wrote:Jag sitter själv och väntar på att priserna ska gå ner på 42" LCD med riktig hd upplösning 1080p. Sen på det blir det en HD-DVD eller blue ray spelare. Men de kostar nu ca 12.000kr för en spelare Så det blir att vänta, men tänk vilkan bild den blir sen
Gott slut på 2006 och ett Gott Nytt 2007!
Avger inga nyårslöften, de bryts bara ändå som sagt
Men ett annat jobb skulle dock inte skada...får se vad det nya året bär med sig!
Avger inga nyårslöften, de bryts bara ändå som sagt
Men ett annat jobb skulle dock inte skada...får se vad det nya året bär med sig!
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
- Clio_fidde