Vindrute spolningen ur funk!
Moderator: Forumpolisen
Vindrute spolningen ur funk!
Hej!
När jag vrider på knappen för att spola på bakrutan så kommer det upp spolarvätska på vindrutan och inte en droppe på bakrutan .
Det verkar ju vara någon backventil eller liknande som är urfunktion. Kom med tips!
Mvh Tomas N.
När jag vrider på knappen för att spola på bakrutan så kommer det upp spolarvätska på vindrutan och inte en droppe på bakrutan .
Det verkar ju vara någon backventil eller liknande som är urfunktion. Kom med tips!
Mvh Tomas N.
Tomas Niemeyer, Sandviken.
Renault Megane Sport tourer -10.
backventil
HAde problem emd min spolning jag med.
Lämnade in bilen på en verkstad som fixade till det för 250 kr.
Var backventilen som var boven.
Lämnade in bilen på en verkstad som fixade till det för 250 kr.
Var backventilen som var boven.
Sebastian Rydberg
Sala
Clio B
Sala
Clio B
Tjena.
Var på volvo idag ock handlade lite prylar. Sprutmunstycket som sitter på bakspoilern 120:- och en ny spolarpump 140:-, snacka om knepiga priser. Jag var tvungen att fråga om det inte skulle vara 1400:- för pumpen, men inte .
Ibland blir man glad för lite.
/Tomas N.
Var på volvo idag ock handlade lite prylar. Sprutmunstycket som sitter på bakspoilern 120:- och en ny spolarpump 140:-, snacka om knepiga priser. Jag var tvungen att fråga om det inte skulle vara 1400:- för pumpen, men inte .
/Tomas N.
Tomas Niemeyer, Sandviken.
Jo prispolitiken är märklig.Tomas N wrote:Tjena.
/Tomas N.
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----