Sommarens projekt klart (nästan)
Moderator: Forumpolisen
jag kör med ett Autostudio pro 2.4 specat till 2x40w ,till min låda..såg en kille på nätet spelat 136,7db med det till en 15tummare,kan dock meddela att det ger fan så mycket mer bryggat...inte för inte det sitter 2st 20amp säkringar påmrMegane wrote:Bra fråga de flesta program finns dock att ladda ner olagligt men jag tycker du ska köpa en licens om du är sugen att pyssla.Jolle_Pborn wrote:Vart kan man få tag på ett gratis lådberäkningsprogram som funkar bra?
Har ju planer på att fortsätta med mitt bygge, har 4X100 slutsteg plus en stor baslåda liggandes...
Kan iaf hoppas att du pratar ex Rockford Fosgate Power watt 4x100W RMS när du nu snackar om ditt slutsteg och stora baslåda.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
- Jolle_Pborn
Nej nej, har ett GAS 4X100 liggandes, men tror att jag ska köra framsystemet med det, och skaffa fram ett nytt sen när baslådan ska byggas.mrMegane wrote:Bra fråga de flesta program finns dock att ladda ner olagligt men jag tycker du ska köpa en licens om du är sugen att pyssla.Jolle_Pborn wrote:Vart kan man få tag på ett gratis lådberäkningsprogram som funkar bra?
Har ju planer på att fortsätta med mitt bygge, har 4X100 slutsteg plus en stor baslåda liggandes...
Kan iaf hoppas att du pratar ex Rockford Fosgate Power watt 4x100W RMS när du nu snackar om ditt slutsteg och stora baslåda.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
-
- Jolle_Pborn
-