Rörkrökar till extraktorgrenrör!
Moderator: Forumpolisen
Rörkrökar till extraktorgrenrör!
Hej!
Vet nån vart man kan få tag på rör krökar 45mm utvändigt och 42,5 invändigt som ska användas till extraktorgrenrör.
Vore bra om dett finns nära stockholm el. karlskoga alt. örebro.
Mvh Mikael
Vet nån vart man kan få tag på rör krökar 45mm utvändigt och 42,5 invändigt som ska användas till extraktorgrenrör.
Vore bra om dett finns nära stockholm el. karlskoga alt. örebro.
Mvh Mikael
-
vad är det till för bil?
finns inte att köpa ett färdigt då? j-vla meckande för att få ihop och rätt längd osv,
finns ju massor av folk som gör på beställnig annars men kommer inte på en enda nu, men om du fortfarande vill göra det själv så sök hos typ simons om han kan få fatt i sånna tunna rör,dom borde ju kunna detta,
rörfirmor kanske om dom har i denna tunna gods tjocklek.
finns inte att köpa ett färdigt då? j-vla meckande för att få ihop och rätt längd osv,
finns ju massor av folk som gör på beställnig annars men kommer inte på en enda nu, men om du fortfarande vill göra det själv så sök hos typ simons om han kan få fatt i sånna tunna rör,dom borde ju kunna detta,
rörfirmor kanske om dom har i denna tunna gods tjocklek.
[8D] Fick ett telefonsamtal från Simons att de gör rör krökar enbart på beställningar och att det måste även vara STOOOOORA parti som man måste köpa, iförsig så sas det att om det dycker upp nån som ska beställa nån special beställning så skulle jag höra av mig. Men det är ju lite svårt för jag vet inte när det dyker upp en sån beställning så man är tillbaka på ruta 1 igen [:D].
Bara o börja leta igen [:)]
/Micke
Bara o börja leta igen [:)]
/Micke