Rörkrökar till extraktorgrenrör!

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Femte
Posts: 13
Joined: 29 May 2004, 23:38
Location: Sweden

Rörkrökar till extraktorgrenrör!

Post by Femte »

Hej!

Vet nån vart man kan få tag på rör krökar 45mm utvändigt och 42,5 invändigt som ska användas till extraktorgrenrör.
Vore bra om dett finns nära stockholm el. karlskoga alt. örebro.

Mvh Mikael
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Är det 2 eller 2,5 " tror det är 2 va ? annars hade juh Simons varit en lösning ! dom har lösa delar både svart och rostfritt
Team_Hink_Racing
Posts: 271
Joined: 05 Feb 2003, 17:07
Location: Sweden
Contact:

Post by Team_Hink_Racing »

vad är det till för bil?
finns inte att köpa ett färdigt då? j-vla meckande för att få ihop och rätt längd osv,
finns ju massor av folk som gör på beställnig annars men kommer inte på en enda nu, men om du fortfarande vill göra det själv så sök hos typ simons om han kan få fatt i sånna tunna rör,dom borde ju kunna detta,
rörfirmor kanske om dom har i denna tunna gods tjocklek.
Femte
Posts: 13
Joined: 29 May 2004, 23:38
Location: Sweden

Post by Femte »

HEj hoppp [:D]

Det är till en Laguna som jag ska ha till, jo det finns att köpa färdigt men jag har fixat alla delar förutom krökarna som är det ända som fattas just nu, ska titta på simons som ni skrev.

/Tack [:p]
Robin
Forumpolis
Posts: 2776
Joined: 07 Dec 2002, 12:22
Location: Sundsvall
Contact:

Post by Robin »

Det är lite lurig hemsida.

http://www.ray.se/
Femte
Posts: 13
Joined: 29 May 2004, 23:38
Location: Sweden

Post by Femte »

[8D] Fick ett telefonsamtal från Simons att de gör rör krökar enbart på beställningar och att det måste även vara STOOOOORA parti som man måste köpa, iförsig så sas det att om det dycker upp nån som ska beställa nån special beställning så skulle jag höra av mig. Men det är ju lite svårt för jag vet inte när det dyker upp en sån beställning så man är tillbaka på ruta 1 igen [:D].
Bara o börja leta igen [:)]

/Micke
Post Reply