" Right door is not closed"
Moderator: Forumpolisen
" Right door is not closed"
Hejsan !
Jag har ett bekymmer angående höger bakdörren. Färddatorn har fått fnatt den säger hela tiden att "Right door is not closed" [xx(] Kommer man i ett gupp så kommer meddelande igen [:(!] Spruta i lite 556 i det o då tysnade det igen. Är det någon som har haft samma problem som jag, Är det svårt att byta. Och var sitter den givaren ? [:(] vet att det sitter vid dörrhandaget men inte mer än så.... Volvo ville byta hela dörrhandag med innanmäte....... Ska man verkligen behöva det ?? [:0] Har en Laguna 98 års modell.[8D] Mvh Mikeal
Jag har ett bekymmer angående höger bakdörren. Färddatorn har fått fnatt den säger hela tiden att "Right door is not closed" [xx(] Kommer man i ett gupp så kommer meddelande igen [:(!] Spruta i lite 556 i det o då tysnade det igen. Är det någon som har haft samma problem som jag, Är det svårt att byta. Och var sitter den givaren ? [:(] vet att det sitter vid dörrhandaget men inte mer än så.... Volvo ville byta hela dörrhandag med innanmäte....... Ska man verkligen behöva det ?? [:0] Har en Laguna 98 års modell.[8D] Mvh Mikeal
Näe, det ska du inte behöva.. prova skruva åt låsmekanismen lite så det inte bara är glapp.. blir ju lätt det när man har kompisar som inte förstår att man ska stå på benen inte hänga på bildörrarna.. Ska kika hur det ser ut där men det lär ju vara någon typ av Jordningshistoria eftersom den varnar även om dörren är stängd men helt igen.. eeh, om du förstod..
PS
Hade tänkt pika om 556:an men du hann före själv..
PS
Hade tänkt pika om 556:an men du hann före själv..
-