Belysning display klimatanläggning Laguna 2002 ?
Moderator: Forumpolisen
Belysning display klimatanläggning Laguna 2002 ?
Körde i mörker för första gången i helgen och märkte två saker. Det var inget vidare helljus. Har någon några rekommendationer på extraljus? Är ljusen man sätter vi regskylten (de där med 4-5 reflektorer) något att ha eller skall man ha klassiska extraljus?
Jag märkte också att displayen för klimatanläggningen var mörk. Vreden för tempratur för hö och vä sida lyste, men displayen var mörk. Skall det vara så eller är det någon glödis som pajjat? Bilen är alltså en Laguna Euroline 1,9 Dci, 2002:a
/Per
Jag märkte också att displayen för klimatanläggningen var mörk. Vreden för tempratur för hö och vä sida lyste, men displayen var mörk. Skall det vara så eller är det någon glödis som pajjat? Bilen är alltså en Laguna Euroline 1,9 Dci, 2002:a
/Per
Har köpt och monterat ett par Hella 1000 (tror de hette så) passade väldigt bra utseendemässigt. Inte för stora, så man ser dem bakifrån när man kör. Har satt i 100Wlampor. Jag har inte kopplat elen ännu så jag har ingen "resultatsrapport" om hur de lyser. Är fjärrljusbild på dessa så nu skall man se djuren i skogskanten i god tid!
chh, har mailat dig!
/Per
chh, har mailat dig!
/Per