Vilka träffar kommer du besöka 2005?
Moderator: Forumpolisen
-
Jag (& tillbehör?!) kommer sannolikt åka på GBG-träffen & Tjolöholm (samma helg och nära vartannat), Sthlms-träffarna, kanske kan få lifta m mammas Caravelle eller så till Locknevi (ligger i Vimmerby-trakten), Calmar Classic och Smålandsrundan...
Träffkarta var ingen dum idé! Någon duktig data-nisse som kan fixa kanske?! [:p][:)]
Träffkarta var ingen dum idé! Någon duktig data-nisse som kan fixa kanske?! [:p][:)]
Locknevi får ni inte missa 2005! Om jag inte är helt fel underrättad kommer det att bli lite extra där detta år då klubben kommer att ha ett tält på plats med Renault classique, klubbens ordförande kommer dit och det blir även flera Renaulter som deltar i rallyt. Mer info kommer längre fram på träffsidan. [:)]
-
- t80196
- Forumpolis
- Firstname: Mats
- Surname: Grimme
Jag vill puffa lite för en träff som egentligen inte är nån märkesträff utan ett landsomfattande arrangemang för alla oss med lite äldre bilar. Det är den Motorhistoriska Dagen. Den infaller den 11 juni i år.
Initiativet är taget från MHRF som på detta sätt vill ha ut alla gammelbilar för att visa Sverige hur stor gammelbilshobbyn är. Om du har en gammal Renault, se till att du får fart på den till den 11 juni och deltag i något av alla arrangemang som organiseras runt om i landet av många olika klubbar.
Vår klubb kommer inte att arrangera något eget, men du kan säkert hitta något arrangemang att delta i, nära dig.
Kolla även på MHRF:s hemsida www.mhrf.se
Initiativet är taget från MHRF som på detta sätt vill ha ut alla gammelbilar för att visa Sverige hur stor gammelbilshobbyn är. Om du har en gammal Renault, se till att du får fart på den till den 11 juni och deltag i något av alla arrangemang som organiseras runt om i landet av många olika klubbar.
Vår klubb kommer inte att arrangera något eget, men du kan säkert hitta något arrangemang att delta i, nära dig.
Kolla även på MHRF:s hemsida www.mhrf.se