Vilka träffar kommer du besöka 2005?

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

kent

Post by kent »

Jag tillhör classique avdelningen så det får nog bli Ånnaboda och Eskilstuna för min del. Men jag bor inte så långt från Karlskoga och Gelleråsbanan så jag åker nog dit och kollar när Renault sopar banan med Peugeot.

Renault 12 - bilen som svänger med alla 4 hjulen [:D].
rz

Post by rz »

Själv så är jag mer sugen på en eller 2 resor utanför SE, typ England och Frankrike eller nått liknande, eftersom jag vill träffa fler Alpine ägare får jag nog ta mig till dom eftersom man är relativt ensam här i Skandinavien, men kanske dyker man upp om det finns nått nära Sthlm.
Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

Fömodligen några gammelbilsträffar, förhoppningsvis Calmar Classic som jag inte varit på innan och Stockholmsträffen likaså [:)]
kmfdm

Post by kmfdm »

Ni som skall på GBG-träff 21/5 - såg någonstans att det är Tjolöholm Classic motorshow samma helg (söndag 22/5?). Då kanske det blir flera Renaulter där än förra året??? [:)]
Tribal

Post by Tribal »

Har jag inte bytt till annat märke så kommer jag helt säkert,hoppas vädergudarna är med oss detta året.......[8D]
thopet

Post by thopet »

Jag ska försöka hinna med så många "bankörningsträffar" som möjligt. Problemet är ju bara att få tiden att räcka till. På sommaren brukar det ju vanligtvis vara en hel del andra grejer som skall fixas.

Men lite racing måste hinnas med.
Mr G.

Post by Mr G. »

Hej!
En liten idé bara: En överskådlig träffkarta där man ser var alla dessa obskyra orter ligger! :) Stockholm, Gotland och Kalmar m.m. är väl inget problem, men de andra, säkert noga utvalda små (?) pärlorna i vårt avlånga land vore bra att få visade på en karta...
Går det tro?
Miss Mégane

Post by Miss Mégane »

Jag (& tillbehör?!) kommer sannolikt åka på GBG-träffen & Tjolöholm (samma helg och nära vartannat), Sthlms-träffarna, kanske kan få lifta m mammas Caravelle eller så till Locknevi (ligger i Vimmerby-trakten), Calmar Classic och Smålandsrundan...

Träffkarta var ingen dum idé! Någon duktig data-nisse som kan fixa kanske?! [:p][:)]
Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

Locknevi får ni inte missa 2005! Om jag inte är helt fel underrättad kommer det att bli lite extra där detta år då klubben kommer att ha ett tält på plats med Renault classique, klubbens ordförande kommer dit och det blir även flera Renaulter som deltar i rallyt. Mer info kommer längre fram på träffsidan. [:)]
Miss Mégane

Post by Miss Mégane »

Låter ju kanon! [:)][^]
kmfdm

Post by kmfdm »

Vilken träff får man bara inte missa (förutom GBG-träffen [:)])?
Vilka/vilken träff brukar dra mest folk?
Miss Mégane

Post by Miss Mégane »

Smålandsrundan förstås! & Sthlm-träff brukar också samla en hel del folk. Nordiska brukar ju vara en <b>massa</b> Renaulter, fast då är det ju förstås hela norden...
t80196
Forumpolis
Firstname: Mats
Surname: Grimme

Post by t80196 »

Jag vill puffa lite för en träff som egentligen inte är nån märkesträff utan ett landsomfattande arrangemang för alla oss med lite äldre bilar. Det är den Motorhistoriska Dagen. Den infaller den 11 juni i år.

Initiativet är taget från MHRF som på detta sätt vill ha ut alla gammelbilar för att visa Sverige hur stor gammelbilshobbyn är. Om du har en gammal Renault, se till att du får fart på den till den 11 juni och deltag i något av alla arrangemang som organiseras runt om i landet av många olika klubbar.

Vår klubb kommer inte att arrangera något eget, men du kan säkert hitta något arrangemang att delta i, nära dig.

Kolla även på MHRF:s hemsida www.mhrf.se
Post Reply