Vilka träffar kommer du besöka 2005?

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

SiteAdmin

Vilka träffar kommer du besöka 2005?

Post by SiteAdmin »

http://www.clubrenaultsverige.com/meeting_no.asp

Alla? Ingen? Nån?

Ser verkligen fram emot Gotland Ring. Ska bli himla intressant [:p]
Silldro

Post by Silldro »

Tveksamt om jag hinner klart med bilen tills i Maj tyvärr. Men det hade varit ruskigt kul annars.

Men man får se. Ingenting är omöjligt. Har dock mycket annat att göra som tar tid :(
Har tentaperiod i skolan precis då.
Norden
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström

Post by Norden »

Vore trevligt att åka på Clioträffen, Bankalaset är ju givet och förhoppningsvis någon Stockholmsträff. Beror även på vad som händer runtomkring. Tenta-P har man inte råd att missa.
Falk

Post by Falk »

Ska försöka hinna med så många events med vår ShoppingClio som förståndet/familjen/ekonomin/bilen klarar av... [:D]
Bankalaset, Gotland och Francophilia låter ju som intressanta händelser. Ska försöka pricka in dem i kalendern. (Hoppas man får se lite fler Renaulter på ban och kon/slalom körningar i år förresten...)
Clio och Stockholmsträffarna kan ju vara nå't om de inte krockar med andra åtaganden. Jag prioriterar ju körabil-relaterade träffar framför puts och snack. Bilar, speciellt RenaultSporter, är ju till för att användas. [;)]
Förutom CRS's träffar finns ju oxå en hel del annat att roa sig med, t.ex. Lazzats slalom-cup. Superkul! [:)]

<b><h6>Edit: Finns det någon närmare info tillgänglig om banåka-samarbetet med Alfagänget? Siktar "vi" på att nästla oss in på t.ex. PSC's eller någon annan märkesklubbs körningar, finns det några sådana samarbetsplaner?</h6></b>
Team_Hink_Racing

Post by Team_Hink_Racing »

GOTLANDRING, jag ska me!
Acire

Post by Acire »

Ska försöka dra mig till någon av Sthlms träffarna.. Vore kul med en R5 träff! =)
Bengt

Post by Bengt »

Kan vara möjligt .
Falk

Post by Falk »

Hur är det med de annonserade Clioträffarna? http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... asp?id=106
Är de strikt för Cliosar eller kan man även tänka sig att utöka till att välkomna föregångaren R5?
Acire

Post by Acire »

Det vore ju kul! [:)]
SiteAdmin

Post by SiteAdmin »

Är öppen för förslag. Clioträffen 2003 var ju ett fiasko, men trevlig 2001 och 2002. Skickade ut ca 50 inbjudningar, kom 3-4 st... därav sabbatsår förra året.

Går ju att kalla den nåt annat, HotHatch-träff? :) Jag och "Mange" tänkte väl koka ihop nåt. Har inte pratat mer om var/när/hur, så mkt mer info har jag/vi inte just nu.
/Jay
kmfdm

Post by kmfdm »

GÖTEBORGSTRÄFFEN!!!
[:D][:D][:D]
Äntligen!
Qul att någonting är bokat på hemmaplan.
Renault-riders, daxx att utforska västkusten!
Ni kommer väl??? [;)]
mange
Forumpolis

Post by mange »

Ska försöka ta mig till någon banträff iår samt till stockolmsträffarna och några gammelbilsträffar.
mange
Forumpolis

Post by mange »

Glömde.... Ska ju självklart på Clioträffen [:D]
Falk

Post by Falk »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Skickade ut ca 50 inbjudningar, kom 3-4 st... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det var just det jag tänkte på... Så att underlaget blir lite större.
R5, "super5" samt Clio 1 och 2 är ju lixom bilar i samma anda. Jag gissar att det finns ett gäng träffsugna R5 ägare.

[:)]
Team_Hink_Racing

Post by Team_Hink_Racing »

jag tänker precis som Lars att satsa på alla banträffar i år, har fixat en standin för bambi,(min turbo femma) så nu har jag reserv om hon skulle gå sönder , hon har lite som vana att göra detta
den nya motorn är inte färdig så jag får rätta till henne så länge i år.
så alla banträffar för mig i år kanske även nån clio träff[8D]
Post Reply