Vilka träffar kommer du besöka 2005?
Moderator: Forumpolisen
Vilka träffar kommer du besöka 2005?
http://www.clubrenaultsverige.com/meeting_no.asp
Alla? Ingen? Nån?
Ser verkligen fram emot Gotland Ring. Ska bli himla intressant [:p]
Alla? Ingen? Nån?
Ser verkligen fram emot Gotland Ring. Ska bli himla intressant [:p]
Ska försöka hinna med så många events med vår ShoppingClio som förståndet/familjen/ekonomin/bilen klarar av... [:D]
Bankalaset, Gotland och Francophilia låter ju som intressanta händelser. Ska försöka pricka in dem i kalendern. (Hoppas man får se lite fler Renaulter på ban och kon/slalom körningar i år förresten...)
Clio och Stockholmsträffarna kan ju vara nå't om de inte krockar med andra åtaganden. Jag prioriterar ju körabil-relaterade träffar framför puts och snack. Bilar, speciellt RenaultSporter, är ju till för att användas. [;)]
Förutom CRS's träffar finns ju oxå en hel del annat att roa sig med, t.ex. Lazzats slalom-cup. Superkul! [:)]
<b><h6>Edit: Finns det någon närmare info tillgänglig om banåka-samarbetet med Alfagänget? Siktar "vi" på att nästla oss in på t.ex. PSC's eller någon annan märkesklubbs körningar, finns det några sådana samarbetsplaner?</h6></b>
Bankalaset, Gotland och Francophilia låter ju som intressanta händelser. Ska försöka pricka in dem i kalendern. (Hoppas man får se lite fler Renaulter på ban och kon/slalom körningar i år förresten...)
Clio och Stockholmsträffarna kan ju vara nå't om de inte krockar med andra åtaganden. Jag prioriterar ju körabil-relaterade träffar framför puts och snack. Bilar, speciellt RenaultSporter, är ju till för att användas. [;)]
Förutom CRS's träffar finns ju oxå en hel del annat att roa sig med, t.ex. Lazzats slalom-cup. Superkul! [:)]
<b><h6>Edit: Finns det någon närmare info tillgänglig om banåka-samarbetet med Alfagänget? Siktar "vi" på att nästla oss in på t.ex. PSC's eller någon annan märkesklubbs körningar, finns det några sådana samarbetsplaner?</h6></b>
-
Hur är det med de annonserade Clioträffarna? http://www.clubrenaultsverige.com/meeti ... asp?id=106
Är de strikt för Cliosar eller kan man även tänka sig att utöka till att välkomna föregångaren R5?
Är de strikt för Cliosar eller kan man även tänka sig att utöka till att välkomna föregångaren R5?
Är öppen för förslag. Clioträffen 2003 var ju ett fiasko, men trevlig 2001 och 2002. Skickade ut ca 50 inbjudningar, kom 3-4 st... därav sabbatsår förra året.
Går ju att kalla den nåt annat, HotHatch-träff?
Jag och "Mange" tänkte väl koka ihop nåt. Har inte pratat mer om var/när/hur, så mkt mer info har jag/vi inte just nu.
/Jay
Går ju att kalla den nåt annat, HotHatch-träff?

/Jay
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by joel</i>
<br />Skickade ut ca 50 inbjudningar, kom 3-4 st... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det var just det jag tänkte på... Så att underlaget blir lite större.
R5, "super5" samt Clio 1 och 2 är ju lixom bilar i samma anda. Jag gissar att det finns ett gäng träffsugna R5 ägare.
[:)]
<br />Skickade ut ca 50 inbjudningar, kom 3-4 st... <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Det var just det jag tänkte på... Så att underlaget blir lite större.
R5, "super5" samt Clio 1 och 2 är ju lixom bilar i samma anda. Jag gissar att det finns ett gäng träffsugna R5 ägare.
[:)]
-
jag tänker precis som Lars att satsa på alla banträffar i år, har fixat en standin för bambi,(min turbo femma) så nu har jag reserv om hon skulle gå sönder , hon har lite som vana att göra detta
den nya motorn är inte färdig så jag får rätta till henne så länge i år.
så alla banträffar för mig i år kanske även nån clio träff[8D]
den nya motorn är inte färdig så jag får rätta till henne så länge i år.
så alla banträffar för mig i år kanske även nån clio träff[8D]