Stendöd Megane -97

Frågor och svar om du har problem eller lösningar på problem.

Moderator: Forumpolisen

FUNGYEE
Posts: 134
Joined: 27 Jun 2004, 09:54
Location: Sweden

Post by FUNGYEE »

Om man får sju olika förslag tar man det lättaste och billigaste först.
Om två före mig har sakt att att dom har haft samma problem, så fins det ingen anledning för mig att upprepa detta. då försöker jag att komma på något annat som kan vara orsaken till problemet.
Sedan föstår jag inte vad du menar med "hoppas du har tur som jag"
Sedan har jag inte tagit upp Stridsyxan eller lagt ner den.
som sakt att upprepa vad två andra har sakt innan hjälper ingen.
"Kära Håkan Danielsson" att börga med detta kan ju uppfattas olika, men ditt inlägg med vem som är vad förut kan man ju mistänka lite sarkasm i det hela.
Nu är jag för gammal att ta åt mig för mycket av detta, så jag fortsätter nog tills flera ber mig att sluta.
FY
peternb84
Posts: 34
Joined: 03 Dec 2004, 17:47
Location: Sweden

Post by peternb84 »

blir så trött¨på folk som bara inte kan inse att det finns fler än dom som kan någonting i ett speciellt ämne. man ska hjälpa varandra men inte dissa bara för man måste visa hur stor och duktig man är.

forum=plats där man ska diskutera saker. uppstod redan i romariket ,före kejsartiden, förväxla inte med de gamla grekernas folkförsamling. i forumet ska alla få säga vad som man tycker och tänker, även styrka andra. Detta utan att de som varit aktiva i forumet längre än andra ska racka ner på dom nya för att dom eventuellt ska visa hur duktiga de är.

Detta var mitt absoluta sista inlägg i detta forum på grund utav här finns några som inte kan inse att de har fel eller att nya personer med annan kompetens kommer in och ger tips eller förslag.

Med mig så förlorar ni bland annat den experten jag har vänt mig till (han tänkte bli aktiv här för att spara folk pengar), samt två stycken som är proffisionella trimmare (tänkte även dom bli aktiva)

Håkan: hur raderar man ett username?
FUNGYEE
Posts: 134
Joined: 27 Jun 2004, 09:54
Location: Sweden

Post by FUNGYEE »

Du var mig en rackare!
Jag har alldrig sakt att någon har fel här och inte heller att jag är någon expert.
Men när någon skriver om vem som är vettig och inte vettig här på forumet så så reagerar man ju.
Det är klart att man vill visa sig duktig, annars skulle man inte komma med några inlägg, men det innebär inte att man tror sig vara överlägsen andra.
Om du tror att jag skall känna mig skyldig för att du lägger av och att forumet förlorar så mycket kompetenså med dig har du fel.
Med mig så... Ja varför vände du dig inte till dina experter innan du kom in här.
Om du menar med "dissa" att det är meningar som "Jag orkar inte tragga med dig" eller "Är ni allsmäktiga gudar eller" Så håppas jag att det är ditt sista inlägg.
Begrunda lite vad du har skrivit innan. Det är ingen här som vad jag kan se som har gett sig ut att vara expert på alla områden.
Lite sk*t får man vara beredd att ta om man själv sprider det.
Radera username menar du mitt eller dit, jag vet facktiskt inte hur man raderar det.
FY
peternb84
Posts: 34
Joined: 03 Dec 2004, 17:47
Location: Sweden

Post by peternb84 »

jag menade mitt
Hskoog
Posts: 14
Joined: 22 Feb 2004, 17:55
Location: Sweden

Post by Hskoog »

Till slut lämnade jag in bilen på Volvo. De har fixat det för 300 spänn och det tycker jag var helt OK. Min bror och min sambo har försökt fixa felet men det har inte varit så lätt när vi stått hemma och inte kunnat lyfta upp bilen något. De var inte helt säkra på var startmotorn sitter. Det var manöverstiftet till startmotorn som var ärjat. De bytte ut det. /H
Post Reply