Smålandsrundan V 33

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Smålandsrundan V 33

Post by kmfdm »

Är komplett nybörjare i träffsammanhang [:I]. Så nu blir det premiär för "Ärtan". Vad skall man INTE missa att ta med sig? Ni "veteraner", kan ni hjälpa till [:D]?
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

En solstol! :)
Är riktigt skönt o sitta ner efter ett tag på benen. Det går ju iofs att sitta i bilen, men hur kul at det på en skala när det är sol ute...
User avatar
Mathias
Forumpolis
Posts: 779
Joined: 14 Dec 2002, 19:23
Location: Rimforsa
Contact:

Post by Mathias »

Solstolar är bra. Hehe, man ska inte glömma att ta dem med hem heller. Det gjorde jag efter Nordiska förra året [:I][:I] Preskriberat nu antar jag??? [;)][:D] Blev väl lite frälst och distraherad av CV4-åkat däruppe antar jag...

Så vilka kommer till Smålandsrundan? Jag är anmäld och kommer dit [:)]
Lilja Lindqvist
Posts: 37
Joined: 06 May 2003, 09:27
Location: Sweden

Post by Lilja Lindqvist »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mathias</i>
<br />Solstolar är bra. Hehe, man ska inte glömma att ta dem med hem heller. Det gjorde jag efter Nordiska förra året [:I][:I] Preskriberat nu antar jag??? [;)][:D] Blev väl lite frälst och distraherad av CV4-åkat däruppe antar jag...

Så vilka kommer till Smålandsrundan? Jag är anmäld och kommer dit [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Jag (Lilja) med bihang (Kent) kommer med nya Clio Sporten och förhoppningsvis har jag fått på nya avgassystemet.
User avatar
timolo
Posts: 455
Joined: 08 Dec 2002, 12:47
Location: Olofström
Contact:

Post by timolo »

blir troligen inget då oljetråget e sprucket just nu o pengarna inte rullat in
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[:)]
Solstolar inhandlade! Ser fram emot premiärträffen! Hur många är det som brukar vara med på smålandsrundan? Med tanke på vattenståndet där nere, skall man ta med mini-gondolen? Hoppas ej tillställningen är hotad!!!
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Kan meddela att det mesta av vattnet runnit av vägar och gator, dock fortfarande högt vattenstånd. Men det bör inte vara ngn fara runt HC.

Närvarar förhoppningsvis vid träffen även jag, men kan förmodligen bara på lördagen. Är det ett måste att vara med på söndagen eller vad är det som händer då?
User avatar
chh
Posts: 1451
Joined: 07 Oct 2003, 14:10
Location: överum
Contact:

Post by chh »

Nu är jag oxå anmäld, ska bli kul att träffa lite clubfolk :-) /Christer
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

Jaha,då blir det träff även för mig o tanten då.Men inte med GTEn,,,,det lär ju bli lite tajt o ha ihop den,(om ni undrar varför,se bilderna i min profil).(Ok allting går,men inte utan välfylld plånbok.)

Vi åker med Mathias i hans Clio.Ska bli kul o få se vilka ni på forumet e.
HA de gött,så syns vi. [:)]
R17TSi
Posts: 61
Joined: 05 Mar 2004, 21:15
Location: Helsingborg
Contact:

Post by R17TSi »

Tjena

Såja Mogge, ni har bestämt er och kommer. KUL!
Då kommer ni med full Clio då. Men Matthias är ju van nu att fara runt med packning [:D]
Kan bara säga det att vår tältsemester har funkat bra. Vi har haft tur med vädret.

Vi ses på Smålandsrundan
Mogge
Posts: 242
Joined: 21 May 2004, 16:40
Location: Sweden
Contact:

Post by Mogge »

tjenare Jocke,,,
jag hade ju ioförsig inte tänkt åka med som packning[:D],
utan hade faktiskt tänkt sitta längst fram till höger.

Kul att er semester funkat bra,,brukar ju i regel va sk*tväder me regn i massor så fort man ska nånstans o tälta,,,,,(lagen om allting du vet!).

vi hörs o syns
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[;)]
Finns det nån biltvätt i närheten av High Chaparall, så man slipper ta med hela "sminkväskan" till bilen? Tjuvstartade min egen smålandsrunda på semestern, och det var fasligt så mycket flugor och insekter ni har där nere i Glasriket/Kalmar! Skall bli kul att träffa andra Renault-frälsta.
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

Nästan 70 pers anmälda i dagsläget. Ser sååå fram emot träffen!!! [:p]
Norden
Posts: 672
Joined: 29 Jan 2003, 17:35
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström
Location: Gnosjö (Småland)
Contact:

Post by Norden »

Bilen hann inte bli klar så jag kunde inte närvara, men jag var ute i Anderstorp och köpte en strömkabel och då mötte jag en hel drös med fina Renault-bilar. Ett gäng stod parkerade vid Kendrion Holmbergs när jag kom och åkte förbi, hann inte se vad det var för bilar men en laguna II kombi iaf.

Blev man sugen eller?!?!
Post Reply