Smålandsrundan V 33
Moderator: Forumpolisen
Smålandsrundan V 33
Är komplett nybörjare i träffsammanhang [:I]. Så nu blir det premiär för "Ärtan". Vad skall man INTE missa att ta med sig? Ni "veteraner", kan ni hjälpa till [:D]?
-
Lilja Lindqvist
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mathias</i>
<br />Solstolar är bra. Hehe, man ska inte glömma att ta dem med hem heller. Det gjorde jag efter Nordiska förra året [:I][:I] Preskriberat nu antar jag??? [;)][:D] Blev väl lite frälst och distraherad av CV4-åkat däruppe antar jag...
Så vilka kommer till Smålandsrundan? Jag är anmäld och kommer dit [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag (Lilja) med bihang (Kent) kommer med nya Clio Sporten och förhoppningsvis har jag fått på nya avgassystemet.
<br />Solstolar är bra. Hehe, man ska inte glömma att ta dem med hem heller. Det gjorde jag efter Nordiska förra året [:I][:I] Preskriberat nu antar jag??? [;)][:D] Blev väl lite frälst och distraherad av CV4-åkat däruppe antar jag...
Så vilka kommer till Smålandsrundan? Jag är anmäld och kommer dit [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Jag (Lilja) med bihang (Kent) kommer med nya Clio Sporten och förhoppningsvis har jag fått på nya avgassystemet.
Jaha,då blir det träff även för mig o tanten då.Men inte med GTEn,,,,det lär ju bli lite tajt o ha ihop den,(om ni undrar varför,se bilderna i min profil).(Ok allting går,men inte utan välfylld plånbok.)
Vi åker med Mathias i hans Clio.Ska bli kul o få se vilka ni på forumet e.
HA de gött,så syns vi. [:)]
Vi åker med Mathias i hans Clio.Ska bli kul o få se vilka ni på forumet e.
HA de gött,så syns vi. [:)]
-
Miss Mégane
-
Norden
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
Bilen hann inte bli klar så jag kunde inte närvara, men jag var ute i Anderstorp och köpte en strömkabel och då mötte jag en hel drös med fina Renault-bilar. Ett gäng stod parkerade vid Kendrion Holmbergs när jag kom och åkte förbi, hann inte se vad det var för bilar men en laguna II kombi iaf.
Blev man sugen eller?!?!
Blev man sugen eller?!?!