S: 4st R-däck Yokohama A032R 205/50-15"(Beg.) *SÅLDA*
Moderator: Forumpolisen
- Jolle_Pborn
S: 4st R-däck Yokohama A032R 205/50-15"(Beg.) *SÅLDA*
*SÅLDA*
Last edited by Jolle_Pborn on 17 Aug 2008, 18:10, edited 5 times in total.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
- Jolle_Pborn
Har det inte i huvudet men köpte dom själv beg. men de hade rullat 5mil, alltså i stort sett nya. Tror det ska stå på däcken när de är tillverkade men troligtvis ca 3år. Har varit bra förvarade under tiden de inte används. Hade fortsatt åka på dom om jag har haft bilen kvar.kmfdm wrote:Hur gamla är däcken? Dvs, från vilket år? Köpte du dem nya?
Har du bild?
Just nu har jag ingen bild på dom, ska försöka att ta någon bild kanske under dagen eller i morgon(Svårt att ta sig dit utan någon bil

Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
OK, då väntar vi på bildbevisJolle_Pborn wrote:Har det inte i huvudet men köpte dom själv beg. men de hade rullat 5mil, alltså i stort sett nya. Tror det ska stå på däcken när de är tillverkade men troligtvis ca 3år. Har varit bra förvarade under tiden de inte används. Hade fortsatt åka på dom om jag har haft bilen kvar.kmfdm wrote:Hur gamla är däcken? Dvs, från vilket år? Köpte du dem nya?
Har du bild?
Just nu har jag ingen bild på dom, ska försöka att ta någon bild kanske under dagen eller i morgon(Svårt att ta sig dit utan någon bil)

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Jo, jag förstår det, men en okulärbesiktning är ändå på sin plats. Hårdhet och mönster är väl intressant?Tony wrote:Dom är väl svarta och runda..
Ta inte illa upp Joel. Passar däcken på vilka 15 tums fälgar som helst? Typ såna som har originaldäcken till min Mégane? 185/60 R 15.
Får du dem sålda, så...om inte, kanske jag kan höra av mig om jag har vägarna förbi. Har släkt i Västerås.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström