Laguna stolar
Moderator: Forumpolisen
Laguna stolar
Någon här som vet hur man monterar ur framstolarna på en Laguna -2003?
Och Vet någon om det är lätt att byta ut värmeslingan i sätena??
Och Vet någon om det är lätt att byta ut värmeslingan i sätena??
Ermin
Renault Laguna -06 1,9 DCI
Renault Laguna -06 1,9 DCI
-
jasså har du airbag i stolen,jag trodde det bara fanns i ratten på din bil??,jag tror att ända sättet att få din stol att explodera är om du monerar i en sprängladdninglillasyster wrote:jag tog ur förarsätet häromdagen och jag har airbag. kan ju inte hända så mkt om man kopplat bort batteriet eller? iaf, det hände inget när jag gjorde detta.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
- figgesoft
- Firstname: Fredrik
- Surname: Sjöholm
Tony wrote:jasså har du airbag i stolen,jag trodde det bara fanns i ratten på din bil??,jag tror att ända sättet att få din stol att explodera är om du monerar i en sprängladdninglillasyster wrote:jag tog ur förarsätet häromdagen och jag har airbag. kan ju inte hända så mkt om man kopplat bort batteriet eller? iaf, det hände inget när jag gjorde detta.
det sitter ju sidokrockskudde i sätet, den detonerar vid statiskurladdning.
Fredrik Sjöholm - Landskrona / Medlem#1430
jo i Laguna II. sitter väl inte i Lag I som han verkar ha..figgesoft wrote:Tony wrote:jasså har du airbag i stolen,jag trodde det bara fanns i ratten på din bil??,jag tror att ända sättet att få din stol att explodera är om du monerar i en sprängladdninglillasyster wrote:jag tog ur förarsätet häromdagen och jag har airbag. kan ju inte hända så mkt om man kopplat bort batteriet eller? iaf, det hände inget när jag gjorde detta.
det sitter ju sidokrockskudde i sätet, den detonerar vid statiskurladdning.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st