Några komentarer ??
Moderator: Forumpolisen
Mange du menar som min bil ser ut..mange wrote:är ingen stylingkille men såg iaf inte så groteskt ut som det kan göra när man byter plast (ett bra betyg för att vara från mig
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
japp
Tycker faktiskt att din bil är skaplig. men den i mitt tycke otroligt groteska fronten sänker betyget men smaken är ju som baken så alla gör som de tycker, för hur kul skulle det vara om alla stylade likadant
Tycker faktiskt att din bil är skaplig. men den i mitt tycke otroligt groteska fronten sänker betyget men smaken är ju som baken så alla gör som de tycker, för hur kul skulle det vara om alla stylade likadant
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
gillar inte heller fronten den passar inte med bilens "formspråk" har en annan som skulle använts om jag byggt själv. går att ändra på men den dyraste färgen ligger där så det får vänta lite..mange wrote:japp
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Re: Några komentarer ??
Det jag ser på bilderna är en skitigt clio sport,med plåtfälgar..i mörker.
jag tror att några snyggare bilder på en ren bil i dagsljus hade gjort sig bättre,och den är snyggare med navkapslarna på..