Start knappen & GPS
Moderator: Forumpolisen
Start knappen & GPS
Hejsan!
Någon som vet varför jag inte får ngn kontakt med sateliterna med min bärbara gps Garmin ?
Någon som vet hur man tar bort startknappen? Lanpan i den ha nämligen lagt av. Tack på förhand...
Någon som vet varför jag inte får ngn kontakt med sateliterna med min bärbara gps Garmin ?
Någon som vet hur man tar bort startknappen? Lanpan i den ha nämligen lagt av. Tack på förhand...
Re: Start knappen & GPS
Och vart står det att det är en Renault laguna II som startknappen gäller,trodde det var till din Garmin.....Dum fråga dumt svar...174006 wrote:Hejsan!
sedan kan du läsa reglerna till forumet åxå namn och ort skall synas i inlägget..
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
startknapp
mycket tjafs här han ville ju veta hur man tar bort knappen, den skall dras rakt ut bäst är att trycka ut den från baksidan
mer hästar ännumera åkkomfort Vel Satis 3.5 V6 Nisse Åberg veda