Ditt garage? Hur ser det ut? Renault eller andra märken?

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
jayman

Ditt garage? Hur ser det ut? Renault eller andra märken?

Post by jayman »

Mitt garage är precis färdigrenoverat, så när som på lite detaljer. :P
Bilen är ikväll inkörd och värmer upp sig efter 30 dagars utomhusaktivitet.

Hur ser DITT garage ut? Bilder o kanske nå beskrivning tack...

Här kommer 24 bilder från vårt garage...

EDIT: Har tagit bort bilderna i ren protest pga alla gliringar. Överreagerar? Nej, är bara trött på allt bullsh*it-snack som inte hör tråden till :!: :!:
Last edited by jayman on 28 Feb 2007, 22:16, edited 1 time in total.
SS
Stymie
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg

Post by Stymie »

Snyggt jobbat. Såg att verktygsskåpet (ölkylen alltså) är på plats. Sedan ser det bättre ut utan den R13 som du har där. :wink:
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
jayman

Post by jayman »

R13... *garv*

Jo, isen till "garage-drinken" är nära till hands :lol: :lol:
SS
Stymie
Firstname: Albert
Surname: Sjöberg

Post by Stymie »

Mitt garage är tyvärr oisolerat och därmed ouppvärmt. Just nu fyllt av bråte eftersom jag ägnat mig åt badrums- och tvättstugerenovering. Innan toaletten är fixad lär man knappast få in någon bil. Om någon vill förbarma sig över ett lätt emaljskadat badkar, fristående tvättho i rostfritt, torkskåp, handfat etc... ge ett bud. :D
___
Nu: Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
kmfdm

Post by kmfdm »

Dörrmattan skall du väl ha precis innanför garagedörren (eller precis utanför), och så lär du Helga eller Heinz-Jürgen (vad döper man en Z3 till?)att spinna loss precis på mattan så att det inte blir smutsigt på golvet inne i garaget :lol:
Tjusigt jobbat. Blått, vitt och orange är ju fina färger. Saknas bara gult så har du ING Renault F1 Teams nya färger :P
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193

Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
mange
Forumpolis

Post by mange »

Stiligt Joel... när är det garage inflyttnings fest :D Ska leta och se om jag har några bilder på vårt garage
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.
Image
R12-Kent

Post by R12-Kent »

Snyggt garage ! Ni kan tyvärr inte få några bilder på mitt garage men jag ska fösöka få till en beskrivning. Parkerings utrymmet är nog något större än det på bilderna och där bor den "gröne" bakom parkeringen är det ett litet rum där jag byggt en arbetsbänk och verktygstavlor - hyllor m.m. Väggarna pryds av div Renault reklam från 60 och 70 talet och en F1 flagga. I garaget råder ett lätt kaos, det består av växellådor en motor några topplock ,bakaxlar, en dörr och motorhuv, div kylare och en massa annat som hör hemma i och på en R12a. Min sambo är vansinnig över mina bildelar som ligger över allt, hon får knappt plats med sina fem blommor som behöver vinterförvaras. Om hon fick bestämma så åkte nog det mesta på tippen.
Kent Strandberg i Kristinehamn.
Dennis
Forumpolis

Post by Dennis »

Förstår att tvättho var nödvändigt, då man måste sanera sej efter att ha tagit i den tyska Renault 13 som står i ett annars snyggt garage. 8)
Besök gärna min hemsida!
http://www.renault-service.se
Annonymus Diskretus Mekaretorp som många andra!!
Men trevligare med
Dennis Håkansson Ålem
Post Reply