styling renault
Moderator: Forumpolisen
styling renault
hej
jag undrar om någon vet någon bra hemsida kjol paket till renault 19
jag har sökt lite överallt men hittar bara sidor som inte är scenska och är dom svenska så finns det i stort sett bara ögonlock och speglar. så är det någon här som kan ge mig bra tipps på antingen hemsider eller butiker så är jag mycket tacksam
//PUTTE
jag undrar om någon vet någon bra hemsida kjol paket till renault 19
jag har sökt lite överallt men hittar bara sidor som inte är scenska och är dom svenska så finns det i stort sett bara ögonlock och speglar. så är det någon här som kan ge mig bra tipps på antingen hemsider eller butiker så är jag mycket tacksam
//PUTTE
Patrick Arvidsson - Mariestad -
åker renault 19 RT -96 -chamade- 1.8i
LoVe ReNaUlT
åker renault 19 RT -96 -chamade- 1.8i
LoVe ReNaUlT
Jag röstade på Clio 1 efterssom jag är så barnsligt förtjust i clio 16 V (det var en sån som fick min röst inte an vanlig fjäsig clio
)
Vi har en länksida kanske finns något där
http://www.clubrenaultsverige.com/links.asp
kolla under Tuning & Styling

Vi har en länksida kanske finns något där
http://www.clubrenaultsverige.com/links.asp
kolla under Tuning & Styling
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Tråkigt att det är bara modeller som har sålts i Sverige.
Det finns ju fler modeller som R9 ,R11, R21, R25, Safrane, Vel Satis och Avantime.
Man får inte glömma Alpinerna.

Det finns ju fler modeller som R9 ,R11, R21, R25, Safrane, Vel Satis och Avantime.
Man får inte glömma Alpinerna.

Last edited by Johan on 08 Feb 2007, 12:37, edited 1 time in total.
Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Japp, stor skillnad på Mégane-utbudet. Alla Mégane med 4 dörrar har 2 för mycketfuzzion wrote:Sen skulle man kunna ordna ännu fler alternativ.
Stor skillnad mellan tex Mégane Coupé och Mégane II

"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
- Clio_fidde
Du får väl ta och köpa dig en fin en till vårenmange wrote:Jag röstade på Clio 1 efterssom jag är så barnsligt förtjust i clio 16 V (det var en sån som fick min röst inte an vanlig fjäsig clio)

Givetvis röstade jag likadant som mange!
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Vet du om någonClio_fidde wrote:Du får väl ta och köpa dig en fin en till vårenmange wrote:Jag röstade på Clio 1 efterssom jag är så barnsligt förtjust i clio 16 V (det var en sån som fick min röst inte an vanlig fjäsig clio)

Magnus Janard - Segeltorp #561

- Clio_fidde
Näe inte mer än dem som är med på blocket och båda är ju race / race stuk på. Brukar ju inte finnas allt för många fina till salu, man får nog vänta tills vintern är över så kanske det ploppar upp någon.mange wrote:Vet du om någonClio_fidde wrote:Du får väl ta och köpa dig en fin en till vårenmange wrote:Jag röstade på Clio 1 efterssom jag är så barnsligt förtjust i clio 16 V (det var en sån som fick min röst inte an vanlig fjäsig clio)

Fredrik Salokangas - Borås #1418