Lite nya prylar.
Moderator: Forumpolisen
- Jolle_Pborn
Lite nya prylar.
Hej! Var idag iväg till posten och hämtade två paket. Två beg. clio fas bakljus plus ett nytt samco slang kit till sporten!
Hade tröttnat på lexus ljusen så tycker fas2 lyktorna är betydligt snyggare än fas1. Sen slangarna hittade jag på blocket, fick dom för 1500kr+frakt. kostar ca 3000kr nytt i england så gjorde en bra affär
bild:
/Joel
Edit: Lexus ljusen är förövrigt till salu. Skicka pm vid intresse!
Hade tröttnat på lexus ljusen så tycker fas2 lyktorna är betydligt snyggare än fas1. Sen slangarna hittade jag på blocket, fick dom för 1500kr+frakt. kostar ca 3000kr nytt i england så gjorde en bra affär

bild:

/Joel
Edit: Lexus ljusen är förövrigt till salu. Skicka pm vid intresse!
Last edited by Jolle_Pborn on 05 Sep 2006, 13:34, edited 1 time in total.
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!
Re: Lite nya prylar.
Så du slog till på slangarnaJolle_Pborn wrote:Hej! Var idag iväg till posten och hämtade två paket.
/Joel

Snart bara karosskitet för V6:an kvar att bygga på din rallybil

Mvh
Paul J - Svea Rike
Vill du mig något utanför topic, skicka pm.
Paul J - Svea Rike
Vill du mig något utanför topic, skicka pm.
- Jolle_Pborn
Jo var tvungen att köpa, fick ett bra pris
Nja, v6 kittet är inget som tilltalar mig så mycket. Blir istället ett lite cleanare stuk på den. Så en sänkning och tonade rutor skulle sitta fint.
Men nu är jag mest ute efter 4st R-däck till nästa säsong så man kan ut och piska den på banan! Längtar
Så ser ni några beg. R-däck till salu så är det bara att pm:a mig! I dim. 195-205/50-15".
/joel

Men nu är jag mest ute efter 4st R-däck till nästa säsong så man kan ut och piska den på banan! Längtar

/joel
Joel Pennerborn, Köping Sporten är såld!