äntligen
Moderator: Forumpolisen
äntligen
äntligen är renaultfiaten körbar efter 7 svåra år eller var det månader . krokiga stakar saknade delar fel turbo.... listan kan göras lång.Men nu är den bromsad 157hk på DRIVHJULEN bänken är gammal och går bara till400nm men mätaren gick i botten så det sjöng om det Nu skall KCR-boxen på plats och ev justera upp laddtrycket lite
hastighetsmätaren passerade 160 med god marginal och vill vidare ut i evigheten. bäva månde mercedes åkarna. ps huset sitter kvar men man får nog limma fast tallrikarna i skåpen . fick en kommentar av sambon GRYMT drag men vem köper nytt porslin när det gammla har åkt ut på golvet. Löjligt med lite matgrejer .det här bygget hr kostat multum

mer hästar ännumera åkkomfort Vel Satis 3.5 V6 Nisse Åberg veda
fel
måste nog byta användarprofil åker ju vel satis nu för tiden 3,5v6 chippad naturligt vis. det är inget att gasa med vid rödljusen men bmw och mersedes försvinner i backspegeln på tyska autoban
mer hästar ännumera åkkomfort Vel Satis 3.5 V6 Nisse Åberg veda
Låter som en skoj husbil
Angående profilen läs forumsreglerna
http://forum.clubrenaultsverige.com/vie ... php?t=4915


http://forum.clubrenaultsverige.com/vie ... php?t=4915
Magnus Janard - Segeltorp #561
Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

Åker Modus till vardags, och 5 GTT, doffe, CV, R8 på sommaren. Bygger Race 4CV samt renoverar R8 Gordini.

RenaultFiaten?? Det låter ovanligt 

Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |