kommer att vara lite off...
Moderator: Forumpolisen
kommer att vara lite off...
kommer som jag nämnde att fortsätta vara lite off på forumet en oviss tid framöver pga att sambon åkt på en mycket allvarlig blodsjukdom. Det är förtillfället stora doser kortison, antibiotika och cellgifter samt en blodplasmatransfusion som gåtts igenom och det lär bli en hel del till. Läget är mycket allvarligt och det enda jag är hemma typ är för att sova på natten. Hon är mitt allt för tillfället och jag skulle verkligen ge vad som helst för att hon skall klara sig.
Åker Saab 9-3 2.0T -98 förtillfället
Teemu Kaapola - Hallsberg
Re: kommer att vara lite off...
Beklagar detta.
Hoppas allt går väl.
Hoppas allt går väl.
Teemu wrote:kommer som jag nämnde att fortsätta vara lite off på forumet en oviss tid framöver pga att sambon åkt på en mycket allvarlig blodsjukdom. Det är förtillfället stora doser kortison, antibiotika och cellgifter samt en blodplasmatransfusion som gåtts igenom och det lär bli en hel del till. Läget är mycket allvarligt och det enda jag är hemma typ är för att sova på natten. Hon är mitt allt för tillfället och jag skulle verkligen ge vad som helst för att hon skall klara sig.
- Clio_fidde
Hoppas allt löser sig. Detta var inte alls roligt.
Skänker en tanke till er och hoppas på att allt blir bra !
Mvh Robin G
Skänker en tanke till er och hoppas på att allt blir bra !
Mvh Robin G
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:

Be strong! Oftast är det den som är sjuk som får stötta sina nära och kära.
Köp en kram-nalle till henne.
Det gjorde vi till en jobbarkompis som var sjuk i nåt liknande.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Tjejen är betydligt bättre nu, men skall fortsätta gå på rätt stora medicindoser även ett tag framöver. Men nu är hon iaf så pass bra att läkarna funderar på att släppa hem henne en sväng och kolla hur hon mår utav det. Vi kommer troligen att få åka in typ varje dag sen iaf, men det vore skönt att få hem tjejen. Hon har ju legat på USÖ i snart 4 veckor.
näe, inte leukemi. Hon har en mycket ovanlig blodsjukdom. Brukar finnas runt 4-5 fall om året i sverige med denna sjukdom. Hon fick den förmodligen genom att någonslags infektion slagit slint i kroppen och gick stenhårt in för att förstöra allt det i kroppen som är bra för henne. Har det inte i huvudet vad det hette, men alla dessa latinska sjukdomsnamn sätter sig ju alltid direkt. 

Hoppas att hon snart är på benen igen.Teemu wrote:Tjejen är betydligt bättre nu, men skall fortsätta gå på rätt stora medicindoser även ett tag framöver. Men nu är hon iaf så pass bra att läkarna funderar på att släppa hem henne en sväng och kolla hur hon mår utav det. Vi kommer troligen att få åka in typ varje dag sen iaf, men det vore skönt att få hem tjejen. Hon har ju legat på USÖ i snart 4 veckor.
Jag har också varit på USÖ, var "kund" hos handkirugen.
Tur att jag hade en egen reservdelssena i underarmen till lillfingern.

Johan Larsson, Säffle
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related
Äger bara Renault, sist jag räknade dem var de elva.
http://www.youtube.com/watch?v=P6YLm--b ... re=related