Hjälp med ljud byggande!
Moderator: Forumpolisen
Hjälp med ljud byggande!
Hej!
e lite sugen att stoppa in en liten baslåda och några schyssatre högtalare i min Renault Clio 1.2 -99
Men kan inget om sådant,Så undrar vad det skulle kosta typ att "anställa" någon trevlig som gör det.
Dvs dra sladdar och sånt till bakluckan och montera ett slutsteg och en bas där och e.v byta ut dom befintliga högtalarna till något vassare.
Mvh
Seb
e lite sugen att stoppa in en liten baslåda och några schyssatre högtalare i min Renault Clio 1.2 -99
Men kan inget om sådant,Så undrar vad det skulle kosta typ att "anställa" någon trevlig som gör det.
Dvs dra sladdar och sånt till bakluckan och montera ett slutsteg och en bas där och e.v byta ut dom befintliga högtalarna till något vassare.
Mvh
Seb
räkna på minst 1500kr i arbetskostnader på större bilstereofirma + materialet. Har du ingen baslåda + steg har jag en knappt använd GAS baslåda med dubbla 10" basar och ett slutsteg till salu. Säljes pga att den snor lite för mycket plats för hundarna, så jag skall väl investera i något annat senare.
Åker Saab 9-3 2.0T -98 förtillfället
Teemu Kaapola - Hallsberg
Till Teemu
Okey, men det låter ju rimligt som pris för jobbet,nu gäler bara att hitta någon som kan styra det.
Hur mycket hade du tänkt dig för steget och basen da? e den i låda? Kvitto kvar?
Mvh
Sebastian
Hur mycket hade du tänkt dig för steget och basen da? e den i låda? Kvitto kvar?
Mvh
Sebastian
basen och steget köptes i december 2005. Kvitto (och tror att kartongen till steget) finns. Basarna sitter i en låda och slutsteget har jag monterat under lådan, men det går enkelt att flytta det om man vill. Du hittar mer info på WWW.BRL.SE klicka sedan på blibasar -> baspaket och där finner du GAS Baslådepaket 2x10" + Alpha X4. Priset nu ligger på 2298kr, men jag hade tänkt mig runt 1600kr. Eventuellt billigare vid sanbb affär. Har också monterat extra galler över högtalarna för att skydda dessa (går att ta bort då dom sitter i samma skruvhål som originalen. Kan maila ett par bilder på den om det är intressant, men då behöver jag din mail.
Åker Saab 9-3 2.0T -98 förtillfället