Bygga in Yttertempmätare i bilen
Moderator: Forumpolisen
Bygga in Yttertempmätare i bilen
Eftersom man var snål och inte tog ECC så blev man utan yttertempmätare,
vill ha, så jag tänker bygga in en sådan i lyckan som sitter i mitten konsollen, bakom luckan så sitter data kontakten om man skall koppla bilen till pc
har en bild som jag hittade på webben där dom har gjort just detta på en megane II
Tänker kappa en bit plexi och solfilma den. eller så köper jag en extra lucka så jag kan skära hål i den,
sen gäller det att hitta en passande halkvarnare på Clas i sjön eller typ micro, som man då får slakta så man kommer åt enbart displayen.
Någon som gjort detta tidigare eller sett nån bild?
Ideer?
vill ha, så jag tänker bygga in en sådan i lyckan som sitter i mitten konsollen, bakom luckan så sitter data kontakten om man skall koppla bilen till pc
har en bild som jag hittade på webben där dom har gjort just detta på en megane II
Tänker kappa en bit plexi och solfilma den. eller så köper jag en extra lucka så jag kan skära hål i den,
sen gäller det att hitta en passande halkvarnare på Clas i sjön eller typ micro, som man då får slakta så man kommer åt enbart displayen.
Någon som gjort detta tidigare eller sett nån bild?
Ideer?
Lars Swahn - Norrland
20 miljoner mygg kan inte ha fel, NORRLAND RULES
Hittade äntligen en bild så jag kan förklara vad jag menar...
förstår om ni tyckte att det lät konstigt.
Kolla första bilden där dom har gjort en egen display under stereon som verkar vissa temp och volt.
någon som kan ryska?
http://www.tria.ru/gallery_ID_13.html
förstår om ni tyckte att det lät konstigt.
Kolla första bilden där dom har gjort en egen display under stereon som verkar vissa temp och volt.
någon som kan ryska?
http://www.tria.ru/gallery_ID_13.html
Lars Swahn - Norrland
- Clio_fidde