Kamrem/transmission på GTE
Moderator: Forumpolisen
Kamrem/transmission på GTE
Tjena!
Måste jag lyfta ur hela j*vla motorn för att kunna byta kamrem och spännrullar på min GTE??
Likadant med transmissionen, måste jag oxå lyfta ur motorn för att kunna byta den??
Måste jag lyfta ur hela j*vla motorn för att kunna byta kamrem och spännrullar på min GTE??
Likadant med transmissionen, måste jag oxå lyfta ur motorn för att kunna byta den??
Mina Bilar:
3st GTE 1.7L MBlå -88, 1st Express 1.4I -94. Behöver någon en reservdel, så har jag många.
3st GTE 1.7L MBlå -88, 1st Express 1.4I -94. Behöver någon en reservdel, så har jag många.
Re: Kamrem/transmission på GTE
växellådan går att ta upp i motorrummet med motorn på plats,bytte koppling på min så,ang kamrem har aldrig hört någon som tagit ur motorn för att byta den,trångt är det men det skall gå....lillenp wrote:Tjena!
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen