Varning för ficktjuvar!!!!
Moderator: Forumpolisen
- Clio_fidde
Varning för ficktjuvar!!!!
Härmed varnas NI för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger sista tiden.
Detta hände mig utanför ICA, det kan hända dig också!
Så här fungerar tricket:
Två unga tjejer i 18-års ålder kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten.
De börjar putsa din vindruta, samtidigt håller deras bröst på att ramla ur deras mycket små t-shirts.
Det är omöjligt att inte titta på och när du därefter erbjuder dem en slant för deras insats så avböjer de.
Istället ber de om lift till någonstans i närheten. Du säger självfallet ja och de hoppar in.
När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet.
Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt, medan den andra stjäl din plånbok.
Min plånbok blev stulen förra fredagen, i söndags, två gånger i måndags, i tisdags och igår igen.
Detta hände mig utanför ICA, det kan hända dig också!
Så här fungerar tricket:
Två unga tjejer i 18-års ålder kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten.
De börjar putsa din vindruta, samtidigt håller deras bröst på att ramla ur deras mycket små t-shirts.
Det är omöjligt att inte titta på och när du därefter erbjuder dem en slant för deras insats så avböjer de.
Istället ber de om lift till någonstans i närheten. Du säger självfallet ja och de hoppar in.
När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet.
Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt, medan den andra stjäl din plånbok.
Min plånbok blev stulen förra fredagen, i söndags, två gånger i måndags, i tisdags och igår igen.
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
- fruktsallad
http://www.ica.se/FrontServlet?s=om_ica ... u=om_ica_2
Kanske ett sätt att få dig att handla i deras butik, och återkomma gång på gång på gång.
Kanske ett sätt att få dig att handla i deras butik, och återkomma gång på gång på gång.
"Ärtans och Audreys matte"
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
Mmmmm...Mégane Coupé!
P. Nyström
Medlemsnr: 1193
Veritas odium paret. Favete linguis.
Not the first, not the last.
hehe !.. helt sjukt.. men ja hoppas du inte har gått på detta alla dessa gånger din plånbok blivit stulen ????!
Själv har ja aldrig kontanter på mig.. bara plastbricka och körkort.. =)
Och detta händer inte här uppe i Sundsvall... ja har glöm nyckeln i dörrlåset många gånger hemma och den är orörd =)
Men du lär ju kunna sätta dit dessa ungdomar.. du vet juh hur dom ser ut..
Och detta händer inte här uppe i Sundsvall... ja har glöm nyckeln i dörrlåset många gånger hemma och den är orörd =)
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
- Clio_fidde
Haha, sånt där händer inte i lilla Kisa
Mathias Asp - Rimforsa | Medlem #709
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Dauphine Gordini -65, R8 Major -65, R10 Major -67, R10 -68 | http://www.r10-siten.com |
Robin wrote:hehe !.. helt sjukt.. men ja hoppas du inte har gått på detta alla dessa gånger din plånbok blivit stulen ????!
Har till och med glömt nycklar i bilen..... en hel helg... är väl mer bara tur att inget blir stulet...
men på det sättet denn kille blivigt rånad så kan jag med tänka mig samma sak... för jag har aldrig nån plånbok på mig...
Jens Håkansson - Charlscrown
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower
Vä sjutii töööbo...(tvau komma fäm Tee) Invidia by Streetpower