Haha vilken pryl !
Moderator: Forumpolisen
- Clio_fidde
Haha vilken pryl !
Läs punkterna 3 och 7.
Med denna lilla saken så borde min bil göra 240km/h . .
http://www.blocket.se/vi/7113092.htm?ca=16_s
hahaha
Med denna lilla saken så borde min bil göra 240km/h . .

http://www.blocket.se/vi/7113092.htm?ca=16_s
hahaha
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
har hört om en lärare som jag hade som testat något liknande på sin oljebrännare(hemma i huset) han fick en minskad förbrukning,funkar med + och - laddning av luft -bränsle så man får en bättre förbränning...tror dock inte på siffrorna i anonnsen.....
Last edited by Tony on 20 Jan 2006, 15:47, edited 1 time in total.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Har gjorts 100 tals tester på sådan sk*t.. bara bluff !!! Om 5:- kronors magneter får ner förbrukningen skulle alla biltillverkare ha skiten från start.
Rätta mig om jag har fel… hur kan accelerationen öka med 15 % samtidigt som förbrukningen går ner.
15% ökning av accelrrationen måste innebära typ 25% mer HK och vart kommer dom ifrån?
Rätta mig om jag har fel… hur kan accelerationen öka med 15 % samtidigt som förbrukningen går ner.
15% ökning av accelrrationen måste innebära typ 25% mer HK och vart kommer dom ifrån?
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
ja och på min diesel skulle toppfarten öka med 28km.som jämförelse ökar den ca 10km med ett trimchip( +25 och +60nm) då ger detta massor mer.....
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st