Haha vilken pryl !
Moderator: Forumpolisen
- Clio_fidde
- Posts: 780
- Joined: 28 Dec 2003, 14:24
- Location: Borås
Haha vilken pryl !
Läs punkterna 3 och 7.
Med denna lilla saken så borde min bil göra 240km/h . .
http://www.blocket.se/vi/7113092.htm?ca=16_s
hahaha
Med denna lilla saken så borde min bil göra 240km/h . .

http://www.blocket.se/vi/7113092.htm?ca=16_s
hahaha
Fredrik Salokangas - Borås #1418
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Renault Clio 16V - busbilen
Renault Laguna 2.0T - familjebilen
har hört om en lärare som jag hade som testat något liknande på sin oljebrännare(hemma i huset) han fick en minskad förbrukning,funkar med + och - laddning av luft -bränsle så man får en bättre förbränning...tror dock inte på siffrorna i anonnsen.....
Last edited by Tony on 20 Jan 2006, 15:47, edited 1 time in total.
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Har gjorts 100 tals tester på sådan sk*t.. bara bluff !!! Om 5:- kronors magneter får ner förbrukningen skulle alla biltillverkare ha skiten från start.
Rätta mig om jag har fel… hur kan accelerationen öka med 15 % samtidigt som förbrukningen går ner.
15% ökning av accelrrationen måste innebära typ 25% mer HK och vart kommer dom ifrån?
Rätta mig om jag har fel… hur kan accelerationen öka med 15 % samtidigt som förbrukningen går ner.
15% ökning av accelrrationen måste innebära typ 25% mer HK och vart kommer dom ifrån?
Coupe GT ---->Christer Hultberg <----
ja och på min diesel skulle toppfarten öka med 28km.som jämförelse ökar den ca 10km med ett trimchip( +25 och +60nm) då ger detta massor mer.....
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen