Motorfästena som Autofrance säljer håller inte samma klass som orginal.
Men det vänstra är inte så hårt belastat så det funkar nog bra.. Dra bara inte fästbulten till subramen för hårt, min töjde ut sig som ett gummiband, förstod inte varför muttern aldrig ville bottna
Erik R19X wrote:Motorfästena som Autofrance säljer håller inte samma klass som orginal.
Men det vänstra är inte så hårt belastat så det funkar nog bra.. Dra bara inte fästbulten till subramen för hårt, min töjde ut sig som ett gummiband, förstod inte varför muttern aldrig ville bottna
Är motorfästena på Mekonomen bättre än dem på AF? Eller är det samma?
Fredrik Salokangas - Borås #1418 Renault Clio 16V - busbilen Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Har inte en susning om mekonomens bitar dessvärre..
AF kuddarna håller för mig iaf men det var nån här som körde slut på höger fram på en R19 16V på några månader.
Hmm okej.. kanske va ett motorfäste från AF som gick sönder nyss då.. dom va nästan nya när jag köpte bilen i vintras.. och jag hann inte köra mkt innan det gav vika..
Fredrik Salokangas - Borås #1418 Renault Clio 16V - busbilen Renault Laguna 2.0T - familjebilen
Hittade ett till slut på volvo iallafall det var bara lite krångligt för det fanns inte längre med Volvos artikelnr. utan det måste beställas direkt från Renult i Frankrike tar lite längre tid men det kommer.
Som tur e har man händiga kompisar så polan har tillverkat ett tillfäligt så jag kan köra med bilen får ta det lite lungnare bara.