Ovanlig syn i tvätthallen?

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

kmfdm

Ovanlig syn i tvätthallen?

Post by kmfdm »

Måste fråga, av nyfikenhet [:D]!!!
Är det ovanligt att ni killar råkar se en tjej tvätta sin bil i en tvätthall? Att feja och putsa och vårda sin ögonsten, enligt konstens alla regler?
Varje gång jag tvättar bilen (är oftast ensam tjej i hallen [:I]) så nog är det någon herre, man, kille som tittar storögt - nästan frågande: Har du inte kommit lite fel? Tjejer ska inte ägna sig åt såna här saker...vet du verkligen vad du gör?
Japp, jag vet vad jag gör [^], men det är egendomligt att man nästan alltid blir uttittad. Är tjejer så sällsynta i tvätthallarna???
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Jao lite ovanligt är det nog =) Nästa gång får du liksom åla lite på bilen och blöta ner dig =) då ska du få se på folk som tittar *skratt*
Bengt

Post by Bengt »

Skaffa dig en tröja med en frän text på ryggen ..
Norden
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström

Post by Norden »

Jo. Enligt mig finns det alldeles för få som är aktiva och sköter om sina bilar. Måste nämna att i Renault Junior Cup tävlar det för närvarande hela 4 tjejer! Aldrig tidigare varit så många som i år. [:)]
kmfdm

Post by kmfdm »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Jao lite ovanligt är det nog =) Nästa gång får du liksom åla lite på bilen och blöta ner dig =) då ska du få se på folk som tittar *skratt*
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Blöt blir man förvisso vid biltvätt, men att åla på bilen [:0] ALDRIG. Vill ju inte repa den lilla raringen [;)]
Skulle vara om man konstruerade ett fodral av sämskskinn [}:)] och hoppade i. Förena nytta med nöje [8D]
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Jao lite ovanligt är det nog =) Nästa gång får du liksom åla lite på bilen och blöta ner dig =) då ska du få se på folk som tittar *skratt*

Blöt blir man förvisso vid biltvätt, men att åla på bilen [:0] ALDRIG. Vill ju inte repa den lilla raringen [;)]
Skulle vara om man konstruerade ett fodral av sämskskinn [}:)] och hoppade i. Förena nytta med nöje [8D]

Ja men det är ju en lösning. Och sedan ta patent på denna påse och sälja den till Grabbar som sedan klär sin tjej i den när det ska torkas av bil ! =D
kmfdm

Post by kmfdm »

Ja men det är ju en lösning. Och sedan ta patent på denna påse och sälja den till Grabbar som sedan klär sin tjej i den när det ska torkas av bil ! =D
[/quote]

Uhmmm..mmm...vilka associationer!
[:I] Kom nu lilla stumpan, så skall vi dra över bilen [:o)]
Syntetskinnet har väl bättre sugförmåga [;)]
Åtminstone luktar det inte så illa som äkta vara.
Jaja, kanske skall sy upp ett gäng fodral och sälja till ivriga klubbmedlemmar nu när den gamla veteransymaskinen från sent 50-tal eller möjligen tidigt 60-tal fått sig en välbehövlig service.
Lönsamt extra-knäck?
Dagarna när tjejer var sällsynta i tvätthallarna är snart förbi [;)]
Spiff

Post by Spiff »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kmfdm</i>
<br />Måste fråga, av nyfikenhet [:D]!!!
Är det ovanligt att ni killar råkar se en tjej tvätta sin bil i en tvätthall? Att feja och putsa och vårda sin ögonsten, enligt konstens alla regler?
Varje gång jag tvättar bilen (är oftast ensam tjej i hallen [:I]) så nog är det någon herre, man, kille som tittar storögt - nästan frågande: Har du inte kommit lite fel? Tjejer ska inte ägna sig åt såna här saker...vet du verkligen vad du gör?
Japp, jag vet vad jag gör [^], men det är egendomligt att man nästan alltid blir uttittad. Är tjejer så sällsynta i tvätthallarna???

Är väl självklart att man tittar, det gör man väl på alla tjejer [:D] Sen om det är en snygg bil med tittar man ju ännu mer [;)]
A-K

Post by A-K »

detta påminner mig om att jag måste tvätta min bil. Får väl bli på måndag, enda dagen man e ledig de kommande 7 dagarna.
Gav en killkompis ett uppskattat tips om ett lättanvänt vax till bilen o han tyckte det var bra.
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

<br />

Uhmmm..mmm...vilka associationer!
[:I] Kom nu lilla stumpan, så skall vi dra över bilen [:o)]
Syntetskinnet har väl bättre sugförmåga [;)]
Åtminstone luktar det inte så illa som äkta vara.
Jaja, kanske skall sy upp ett gäng fodral och sälja till ivriga klubbmedlemmar nu när den gamla veteransymaskinen från sent 50-tal eller möjligen tidigt 60-tal fått sig en välbehövlig service.
Lönsamt extra-knäck?
Dagarna när tjejer var sällsynta i tvätthallarna är snart förbi [;)]
[/quote]

haha precis ... kör igång .. =D
kmfdm

Post by kmfdm »

[:)][}:)]
ROBIN!!! Skall du bestella nogra fodral?
Med tanke pa hur mycket mygg det er i norrland for du tvetta bilen ofta Robin! Pardon my swedish, er i Paris eau hittar ej alla konstiga tecken vi har i svenskan. Mycket Renault her!
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Jasså ! Njae det blir tillräckligt med tvätt i det här regnet ! Va roligt att vara i Paris och spana på alla snygga Renault bilar. Kolla om du hittar en sån där Eu moppe Scooter till mig. Jag har inte fått tag på någon än :(
kmfdm

Post by kmfdm »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Robin</i>
<br />Jasså ! Njae det blir tillräckligt med tvätt i det här regnet ! Va roligt att vara i Paris och spana på alla snygga Renault bilar. Kolla om du hittar en sån där Eu moppe Scooter till mig. Jag har inte fått tag på någon än :(

Det fanns 2 st F1 cyklar med på utställningen "Secrets de F1" på L´atélier Renault. Såg ingen F1 scooter, men en massa annat godis [:p]
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Jämarns ! vill ha en sån. Funderar på att köpa en Benelli och lacka om den istället =)
kmfdm

Post by kmfdm »

<br />Jämarns ! vill ha en sån. Funderar på att köpa en Benelli och lacka om den istället =)

Gå loss på Ockelbon istället [8D]
och du kommer att ha Sveriges coolaste skoter [:p]
Post Reply