F1 HAHA
Moderator: Forumpolisen
F1 HAHA
Man blir så förbannad? vilket sk*t race.. men att det ska pekas finger på Ferrari av Renault och Toyota trodde jag inte? Det är ju inte Ferraris huvudvärk när dom andra har sk*t däck. Vilka puckon?
Visst kan man tycka att Michelin borde ha tagit fram andra däck, men dom duger på andra banor [:(!]
Heja Shumi! Vilken skrällseger! På pallen höxt upp igen, äntligen!
Alla stall var med på att bygga en chikan - utom Ferrari...så då blev det inget riktigt race. Kanske man var rädd att inte få pallplats? Varför skall allting ofta hänga på vad Ferrari tycker?
FIA = Ferrari international aid [8D] $$$
Heja Shumi! Vilken skrällseger! På pallen höxt upp igen, äntligen!
Alla stall var med på att bygga en chikan - utom Ferrari...så då blev det inget riktigt race. Kanske man var rädd att inte få pallplats? Varför skall allting ofta hänga på vad Ferrari tycker?
FIA = Ferrari international aid [8D] $$$
Lite roligt att Ferrari får sk*t när Michelin inte kan ta fram ett däck som är konkurrenskraftigt.
Mycket pinsamt av Michelin!
Att Michelin skulle tänka på säkerheten är bara sk*tsnack, de insåg att de hade för kassa däck och tyckte att detta spektakel var bättre än att bli utklassade i ett race i ett land med en enorm marknad.
Ska vi bygga om alla banor så de passar stackars Michelin i fortsättningen?
Tyvärr måste jag säga att jag tycker F1 blivit en pinsam cirkus och detta var peaken. F1 handlar inte längre om Racing.
Mycket pinsamt av Michelin!
Att Michelin skulle tänka på säkerheten är bara sk*tsnack, de insåg att de hade för kassa däck och tyckte att detta spektakel var bättre än att bli utklassade i ett race i ett land med en enorm marknad.
Ska vi bygga om alla banor så de passar stackars Michelin i fortsättningen?
Tyvärr måste jag säga att jag tycker F1 blivit en pinsam cirkus och detta var peaken. F1 handlar inte längre om Racing.
- fruktsallad
[:)] F1 handlar om för mycket pengar i dagens läge.
tycker dock att nån ska stå till svaras för vad som hände.
Illa marknadsföring.
Man blir ju inte mer sugen på att köpa Michelin när dom lyckas förstöra en helg av racing p.g.a man ska ligga så nära gränsen som möjligt.
Jag hadde varit vansing om jag hadde varit där.
Har hört att en F1 biljett inte e altför billig.
tycker dock att nån ska stå till svaras för vad som hände.
Illa marknadsföring.
Man blir ju inte mer sugen på att köpa Michelin när dom lyckas förstöra en helg av racing p.g.a man ska ligga så nära gränsen som möjligt.
Jag hadde varit vansing om jag hadde varit där.
Har hört att en F1 biljett inte e altför billig.
På www.f1.com har man kunnat läsa att Michelin skall ersätta den drabbade publiken samt att om det blir race i USA nästa år skall de till viss del stå för biljetterna.
Tycker inte att stallen som kör på Michelin skall lastas, utan däckleverantören är ju orsak till skandalen - vilket man i princip erkänner då man betalar tillbaka biljettpriset, även om man säger att det är "good-will".
F1 är [}:)][}:)][}:)] kul att titta på. Speciellt när det går så bra för Alonso och Renault [:D]
Men, det är inte lika roligt att höra tjötiga Eje Elgh (och Janne som tyvärr hakat på i samma anda) mässa Kimi hit å Kimi dit [xx(] Det finns ju andra stall som kör också, med bra förare som har mycket sämre förutsättningar (pengar, bilar etc). Att berömma andra förare än Kimi sitter låååångt inne hos "Elghen".
Tycker inte att stallen som kör på Michelin skall lastas, utan däckleverantören är ju orsak till skandalen - vilket man i princip erkänner då man betalar tillbaka biljettpriset, även om man säger att det är "good-will".
F1 är [}:)][}:)][}:)] kul att titta på. Speciellt när det går så bra för Alonso och Renault [:D]
Men, det är inte lika roligt att höra tjötiga Eje Elgh (och Janne som tyvärr hakat på i samma anda) mässa Kimi hit å Kimi dit [xx(] Det finns ju andra stall som kör också, med bra förare som har mycket sämre förutsättningar (pengar, bilar etc). Att berömma andra förare än Kimi sitter låååångt inne hos "Elghen".
F1 har blivit lite utav störst plånbok vinner. I år har Fiat minskat Ferrari´s F1 budget och vips så halkade de ner ett hack på pallen.
Man skulle jämna ut bilarna mer på nåt vis och på så sätt kan alla tävla på mera lika villkor. I dag domineras F1 av fyra märken de andra är i en annan division och det blir lite tåkigt.
Men jag tycker att F1 är enormt kul särskilt när Renault vinner för då kan jag fortsätta mina psykningar mot BMW maffian på jobbet.
Man skulle jämna ut bilarna mer på nåt vis och på så sätt kan alla tävla på mera lika villkor. I dag domineras F1 av fyra märken de andra är i en annan division och det blir lite tåkigt.
Men jag tycker att F1 är enormt kul särskilt när Renault vinner för då kan jag fortsätta mina psykningar mot BMW maffian på jobbet.