Funderar på att sälja!!
Moderator: Forumpolisen
Funderar på att sälja!!
Min lille blå Pärla har kostat mig ca 25000 kr i delar, service. Så vem vet den kanske ligger upp till salu snart. Renault 19 16v Coupe milen har just passerat 15000 mil.[xx(]
x Nykoppling
x motorfästen
x slangar
x renovering av hela framvagnen
X avgas
x Riktning av fälg
x nya däck
Listan kan göras lång mvh challe gbg "Ska kolla på en fiesta imorgon"
x Nykoppling
x motorfästen
x slangar
x renovering av hela framvagnen
X avgas
x Riktning av fälg
x nya däck
Listan kan göras lång mvh challe gbg "Ska kolla på en fiesta imorgon"
-
Se det positivt och var lite slug - har du plöjt ner ca 25000 spänn ska du väl inte skänka bort det till någon annan?! [;)]
Skämt åsido, men förhoppningsvis ska det väl lugna ner sig. Verkar ju som du precis gått igenom en massa sådant som bara sker med långa intervall mellan gångerna. Eller får du sluta slira på kopplingen! [;)][:D]
Ska du bara ha en Siesta, f´låt Fiesta menar jag, har du ju BÅDE fattigt och tråkigt... [;)][:D]
Skämt åsido, men förhoppningsvis ska det väl lugna ner sig. Verkar ju som du precis gått igenom en massa sådant som bara sker med långa intervall mellan gångerna. Eller får du sluta slira på kopplingen! [;)][:D]
Ska du bara ha en Siesta, f´låt Fiesta menar jag, har du ju BÅDE fattigt och tråkigt... [;)][:D]
-
köp inte en fordjävel [:D]
kör just nu en clio samt en sierra 2,0i som har fått andningshjälp av en turbo men satan va bilen funkade dåligt innan sprut och tändsystem byttes.. ju mindre ford delar det vart på bilen desto bättre fungerade den
men min lilla trotjänare lillclion går som en klocka i alla väder och håller bra trots misshandel från mig 
renault ska det vara!!
kör just nu en clio samt en sierra 2,0i som har fått andningshjälp av en turbo men satan va bilen funkade dåligt innan sprut och tändsystem byttes.. ju mindre ford delar det vart på bilen desto bättre fungerade den

renault ska det vara!!