Plocka av dörrsidan Clio Sport
Moderator: Forumpolisen
Plocka av dörrsidan Clio Sport
Tjenare!
Har en snabb fråga ang. en clio sport 01:a. Verkar som om motorn till elhissen på passagerarsidan rök ihop idag. Hur sitter dörrsidorna fast förutom de 4 skruvarna e nederkant? Clips i överkant eller hur ser det ut? Snabbt svar önskas då vi ska fixa med det nu och inte vill dra sönder något[:I]
Edit: Fel årtal, polarens bil
Har en snabb fråga ang. en clio sport 01:a. Verkar som om motorn till elhissen på passagerarsidan rök ihop idag. Hur sitter dörrsidorna fast förutom de 4 skruvarna e nederkant? Clips i överkant eller hur ser det ut? Snabbt svar önskas då vi ska fixa med det nu och inte vill dra sönder något[:I]
Edit: Fel årtal, polarens bil
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jocke_hbg</i>
<br />Har skickat en hjälp till din mail
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Får tacka Jocke för en utmärkt insats!=) Verkar ju finnas en del bra folk på detta forum oxå![8D]
Tackar så hemskt mycket!
<br />Har skickat en hjälp till din mail
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Får tacka Jocke för en utmärkt insats!=) Verkar ju finnas en del bra folk på detta forum oxå![8D]
Tackar så hemskt mycket!
Sitter i samma sits som johan och måste ha bort innsidan på förardörren på min clio sport 00 (pga att någon j_vla ligist slitit sönder dörrhandtaget[:(!]).
Har någon av er kvar beskrivningen som ni skriver om, eller om någon annan kan beskriva hur man får bort dörrsidan skulle jag bli mycket glad.
/Fredrik
Har någon av er kvar beskrivningen som ni skriver om, eller om någon annan kan beskriva hur man får bort dörrsidan skulle jag bli mycket glad.
/Fredrik