Webbteam sökes till klubben!
Moderator: Forumpolisen
Webbteam sökes till klubben!
Se info och bakgrund i Renommé Nr3 2004 [;)]
Klart "vi" stället upp? Inte jag allstå, utan alla andra webbkungar! [:p][:p]
Klart "vi" stället upp? Inte jag allstå, utan alla andra webbkungar! [:p][:p]
Som sagt, tanken är att ha flera som jobbar med hemsidan + forumet. Lite som en projektgrupp (med dokumentation, lite schysst struktur osv osv). Jag har ju roddat allt själv *phu* vilket jag inte hinner med längre. Vill lämna över uppgiften till "teamet" 
Magnus: Vad är du bra på?
Fler som vill vara med?
/J

Magnus: Vad är du bra på?
Fler som vill vara med?
/J
Jag skulle gärna kunna tänka mig att ställa upp och hjälpa till om jag skulle vara till någon nytta.
Just för tillfället driver jag wardriving.se och är webmaster för thomsound.se & sen finns andra sömniga eller inaktiva projekt såsom gobo.ws & tequilarace.net
Kontakta mig om jag kan göra något för klubben [:)]
Just för tillfället driver jag wardriving.se och är webmaster för thomsound.se & sen finns andra sömniga eller inaktiva projekt såsom gobo.ws & tequilarace.net
Kontakta mig om jag kan göra något för klubben [:)]
Ja, det är väl tänkt att vi ska inrätta flera olika tjänster... typ...
Mailmaster, programmerare, forumansvarig, drift och underhåll, formgivare, fotograf/-er, copywriter m.fl. Att dela upp arbetet tror jag vi vinner på så att inte EN person har allt ansvar för uppdateringar m.m.
Johan, intressant. Jag slår dig en pling o checkar läget.
/Joel
Mailmaster, programmerare, forumansvarig, drift och underhåll, formgivare, fotograf/-er, copywriter m.fl. Att dela upp arbetet tror jag vi vinner på så att inte EN person har allt ansvar för uppdateringar m.m.
Johan, intressant. Jag slår dig en pling o checkar läget.
/Joel