Rattstyrning och display på Laguna kombi -99a?
Moderator: Forumpolisen
Rattstyrning och display på Laguna kombi -99a?
Hej jag har en Laguna kombi dti 99a
jag har sökt efter en cd-spelare som man kan koppla till detta altså såp att rattstyrningen och displayen funkar. enligt min radiohandlare som pratat med en firma i england så fins det ingen adapter till renault från den årsmodellen från 01 fins det.
Nu till en delikat fråga är det någon som lyckats få detta att funka. ser att det är några föreslag här på forumet men de spelare som föreslås ska enligt tillverkarna inte fås att funka till både rattstyrning och display.
Det verkar som om detta med rattstyrningen inte är det stora problemet utan det är displayen som spökar.
Någon klok och kunnig som provat svara gärna
Tack på förhand.
jag har sökt efter en cd-spelare som man kan koppla till detta altså såp att rattstyrningen och displayen funkar. enligt min radiohandlare som pratat med en firma i england så fins det ingen adapter till renault från den årsmodellen från 01 fins det.
Nu till en delikat fråga är det någon som lyckats få detta att funka. ser att det är några föreslag här på forumet men de spelare som föreslås ska enligt tillverkarna inte fås att funka till både rattstyrning och display.
Det verkar som om detta med rattstyrningen inte är det stora problemet utan det är displayen som spökar.
Någon klok och kunnig som provat svara gärna
Tack på förhand.
Tjena !!
Jag har inte provat men det finns adapter till pioneer och kenwood för display och rattstyrningen.
http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1493 ... s+adapters
Finns rattstyrning till jvc också men vet inte hur det är med displayen.
Men som sagt vet inte om det funkar ...
Jag har inte provat men det finns adapter till pioneer och kenwood för display och rattstyrningen.
http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1493 ... s+adapters
Finns rattstyrning till jvc också men vet inte hur det är med displayen.
Men som sagt vet inte om det funkar ...
-
-
det finns rattstyrnings boxar till din bil, många att välja mellan.
Det finns ett litet urval på
www.backesljudbygg.se
Det finns ett litet urval på
www.backesljudbygg.se