1x otur och 2x tur (fick körkort)

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
tompa

1x otur och 2x tur (fick körkort)

Post by tompa »

Fick körkot idag !!!!!!!![:D][:D]

"Tappa hjulet".Det låsnade vid nedre länkarmsinfästningen så det blev "klassiskt rally stuk" på den med hjulet på snedden.Det slogsönder framskärmed och kjolen [xx(] och drog ur drivaxeln
Bengt

Post by Bengt »

OPS !!!
Robin
Forumpolis

Post by Robin »

Grattis ! och ehum...hoppas det löser sig
tompa

Post by tompa »

Det löste sig.Nu är det "bara" plåtskador på skärmen med det är ju "inte så farligt" med tanke på hur det kunde ha gått om det hadde gått fortare [xx(]
Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

Grattis till kortet! Trist med bilen, men tur att det inte blev allvarligare skador på den iaf! [:)]
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

om man läser topicen så va det otur att du fick körkort,och vad var 2ggr turen då, att bilen gick sönder?.....grattis till körkortet och ta det lungt så inte blåvita folksnapparen tar det....
tompa

Post by tompa »

Nu har jag ändrat.

Oturen var att det lostnade och turen var att jag och bilen inte blev skrot och ja ni vet ju det andra [:p].

Jo då jag har hålt mig ifrån dom "blå vita" men man möter dom ju på stan när man kommer (med Dimmljus och blåa lysdioder i parkeringsljuset).

Hur är det med blåa lysdioder i parkeringljuset?
Renå-mannen

Post by Renå-mannen »

Man får inte ha färgade lampor i parkeringsljuset undantaget är väl gula isåfall, du får inte ens ha orange ljus. Ändå finns det dom bilar som har det original.
sk*t i det, Jag har alltid haft färgade lampor i mina Renaulter allt ifrån orange,blått,grönt och rött och jag har inte blivit stoppad än men det beror väl på att man är en riktig ögontjänare, så fort jag ser en polis så har jag vridit på halvljuset. Det var samma sak när jag hade tonat mina främre sido rutor på min R19 16v, då drog jag ner rutan så fort jag såg en polis.

Grattis förresten till körkortet!

Mvh Kim
tompa

Post by tompa »

ok.Jag har vridit om endel gånger när jag mött dom och rutorna har åkt ner dom med [8D]
Post Reply