Köp & Sälj?
Moderator: Forumpolisen
Köp & Sälj?
Hej hej! bara undrar... skulle det inte vara lite bra att ha en köp & sälj-sida på forumet? det saknar jag iallafall. många andra forum har ju det.
Vi har valt en riktig annons-lösning med bilduppladdning och proffsig framtoning. Att ha köp/sälj på forumet medför en massa mer-administration samt att bilder ej kan laddas upp + att det tar plats i databasen hos webhotellet.
Besök http://www.clubrenaultsverige.com/ads.asp om ni vill annonsera.
Hälsningar
Joel - webmaster
Besök http://www.clubrenaultsverige.com/ads.asp om ni vill annonsera.
Hälsningar
Joel - webmaster
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bengt</i>
<br />klicka på Hem ,där kommer du vidare till Köp/sälj .
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
men man måste ju va medlem då för att kunna annonsera + läsa andras annonser....
<br />klicka på Hem ,där kommer du vidare till Köp/sälj .
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
men man måste ju va medlem då för att kunna annonsera + läsa andras annonser....
-
- Firstname: Mattias
- Surname: Nordenström
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Närå, behöver man inte. Man behöver nämligen inte logga in för att se annonserna. Är väl ett "samarbete" med bilannonser tror jag. Klicka o kika runt så får du se [:)]
MvH,
<br />
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Närå, behöver man inte. Man behöver nämligen inte logga in för att se annonserna. Är väl ett "samarbete" med bilannonser tror jag. Klicka o kika runt så får du se [:)]
MvH,