Köp & Sälj?

Frågor och svar kring klubbens site, login, lösenord, medlemsregistret och detta forum.

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Ulrika

Köp & Sälj?

Post by Ulrika »

Hej hej! bara undrar... skulle det inte vara lite bra att ha en köp & sälj-sida på forumet? det saknar jag iallafall. många andra forum har ju det.
Acire

Post by Acire »

Det saknar jag också!!
Bengt

Post by Bengt »

klicka på Hem ,där kommer du vidare till Köp/sälj .
SiteAdmin

Post by SiteAdmin »

Vi har valt en riktig annons-lösning med bilduppladdning och proffsig framtoning. Att ha köp/sälj på forumet medför en massa mer-administration samt att bilder ej kan laddas upp + att det tar plats i databasen hos webhotellet.
Besök http://www.clubrenaultsverige.com/ads.asp om ni vill annonsera.

Hälsningar
Joel - webmaster
Acire

Post by Acire »

Ok, det köper jag!!

[}:)]
Ulrika

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Bengt</i>
<br />klicka på Hem ,där kommer du vidare till Köp/sälj .
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

men man måste ju va medlem då för att kunna annonsera + läsa andras annonser....
Norden
Firstname: Mattias
Surname: Nordenström

Post by Norden »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />
men man måste ju va medlem då för att kunna annonsera + läsa andras annonser....
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Närå, behöver man inte. Man behöver nämligen inte logga in för att se annonserna. Är väl ett "samarbete" med bilannonser tror jag. Klicka o kika runt så får du se [:)]

MvH,
Post Reply