Renault-date I GBG önskas!!!

Allt om träffar, sammankomster och evenemang

Moderator: Forumpolisen

User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Renault-date I GBG önskas!!!

Post by kmfdm »

[:D][:D][:D]
Läser om en massa träffar, där man kan träffa "likasinnade" och spanar ivrigt...När blir det en i min närhet??? GBG är en himla mysig stad och jag tycker att det borde ordnas nåt (av någon med erfarenhet?) här. Nu har jag i alla fall dragit upp det. Hoppas att nån nappar och spinner vidare på det.
[:D]
SiteAdmin
Posts: 666
Joined: 06 Dec 2002, 20:23
Location: Sverige

Post by SiteAdmin »

Med taqnke på att det finns ett 30-tal med postnummer 4XXXX så torde det inte vara några problem. Kontakta regionsansvarig och bolla lite idéer! :)

Hejjahejja!
/joel
Miss Mégane
Posts: 508
Joined: 11 Dec 2002, 22:16
Location: Kalmar

Post by Miss Mégane »

JAAAA!!! GBG-träff - Jag längtar!!! I´ll be there! [:p][:)]
User avatar
kmfdm
Posts: 2800
Joined: 07 Apr 2004, 11:12
Location: GBG-Sweden

Post by kmfdm »

[:)]
Har annonserat mitt STORA intresse för en träff. Får se hur stor responsen är. Kanske vi är flera som kan påverka...varandra?
Ett bra tillfälle kanske är att fixa en träff under GBG kalaset i augusti??? Då händer det MYCKET i stan...[;)]
http://gbgkalaset.episerverhotell.net/
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Det tycker jag oxå hade varit kul! Bra idé att ha det nån gång under gbg-kalaset, kan man gå ut o ta nån öl på kvälen tillsammans o tjöta lite... jag har ju fortfarande inte träffat nån från klubben än...
krippe
Posts: 92
Joined: 03 Apr 2003, 22:22
Location: Sweden
Contact:

Post by krippe »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />Det tycker jag oxå hade varit kul! Bra idé att ha det nån gång under gbg-kalaset, kan man gå ut o ta nån öl på kvälen tillsammans o tjöta lite... jag har ju fortfarande inte träffat nån från klubben än...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Gå ut och ta nån öl??? Bäddar du till oss som inte är från Götet då? [:D] Lite vanskligt att köra hem om man har dragit i sig ett par beer. Snygg bil du har. Hela Carzone-kitet. Fick du inte tag i ljuddämparen? Har du själv gjort jobbet?
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Jag hänger på...
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

Gå ut och ta nån öl??? Bäddar du till oss som inte är från Götet då? [:D] Lite vanskligt att köra hem om man har dragit i sig ett par beer. Snygg bil du har. Hela Carzone-kitet. Fick du inte tag i ljuddämparen? Har du själv gjort jobbet?
[/quote]

Tack! Carzone skulle byta leverantör på den så det gick inte att få tag på den än, men jag ska lämna in den till A-alt på tisdag så fixar dom det åt mig istället... jag och pojkvännen som har grejat...
din bil är oxå snygg!
krippe
Posts: 92
Joined: 03 Apr 2003, 22:22
Location: Sweden
Contact:

Post by krippe »

Annars finns den här http://www.spoilerland.de/. 599 euro
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

hittar ingen där...
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Varför inte en liten träff ganska snart,, typ inget planerat bara träffas o prata lite..
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

tycker jag låter som en bra idé! fast kanske inte så lätt för dom som inte bor i gbg... e det du som har varit på Götaplatsen nån onsdag!? för det finns väl bara en v6a i gbg?
krippe
Posts: 92
Joined: 03 Apr 2003, 22:22
Location: Sweden
Contact:

Post by krippe »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />hittar ingen där...

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Shop - Renault - Renault Clio II 1998-2001 och sedan längst ner
Patrik_r
Posts: 50
Joined: 09 Mar 2003, 11:34
Location: Sweden

Post by Patrik_r »

Ja jag tror det, har varjt där 2gånger,,kanske ska ditt nu på onsdag ifall det är fint väder o jag har tid.
Ulrika
Posts: 34
Joined: 04 Jan 2004, 23:25
Location: Sweden
Contact:

Post by Ulrika »

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by krippe</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrika</i>
<br />hittar ingen där...

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Shop - Renault - Renault Clio II 1998-2001 och sedan längst ner
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

men det är ju Carzone som säljer det där oxå ju, finns inte än. dom byter ju leverantör.... men det spelar ingen roll för A-alt bygger ett åt mig i dag som kommer att se likadant ut! förhoppningsvis....
Post Reply