hmmm lite konstig parkering

Babbla om allt eller inget här som inte passar in någon annanstans

Moderator: Forumpolisen

Post Reply
Mathias
Forumpolis

Post by Mathias »

Haha, passar liksom inte riktigt in i den miljön [;)][:D]

Undrar om de sänkt ner den från en helikopter eller ngt sådant... [:D]
lljungberg

Post by lljungberg »

Det diskuteras ju rätt friskt på sidan om hur den kommit dit. Mest troligt är väl att den studsat via vägkanten. Annars kan de ju ha lagt dit brädor och puttat dit på rent jäkelskap...
Har sett en annan skum "parkering" för många år sedan, en Saab 900 som stod i ett trädgård med en liten kant mot trottoaren och en hög mur på insidan (himla skönt det kändes kan man tänka!). Det skumma var att han stod på "fel" håll, dvs inte som om han kommit in "rätt" håll utan som om han backat ner. Saab 900 är inte så lätta att sladda med, de åker ju rakt fram vad man än gör när det är halt...
Tony
Forumpolis

Post by Tony »

han har nog inte kört så fort bara den kom upp på kanten och det ser man ju på spoilern att den är trasig,sedan har nog vänster hjulpar kört på stenarna och taket,och höger hjul i luften tills det kom till taket,en sådan bil är nog ganska styv så det gick nog bra att köra på tre hjul.....
Spiff

Post by Spiff »

Mer tut än så kan man ju inte ha den killen bord eju löpt sig en lott den dan..
vargen

Post by vargen »

Det diskuteras ju om det är en TJEJ oxå [:D][:D]

Helt klart intressant förlopp dock ,skulle vilja veta hur det gick till.. nån måste ju lagt upp bilderna från början, hittar man denne får man säkert veta hur..
Spiff

Post by Spiff »

Jag tror ju inte det är en tjej, det är säkert nån kille som haft lust att leka lite häftig..
vargen

Post by vargen »

Vadådå, det har ju dragit åt rätt håll för att hon skulle kolla sminket i Backspegeln [:D][:p][:D]
Gooran

Post by Gooran »

Eller så är det fejkat
j_karlborg

Post by j_karlborg »

jag tror dom lljungberg att dom lagt plankor eller liknande.. [:)]
vargen

Post by vargen »

det tror inte jag, dom hade inte riskerat ett sådant dåligt hus där taket buktar under däcken.. inte heller skulle den där hemska skadan fram uppkommit på annat sätt än att ha kört i någon stenkant.. det jag skulle vilja se är ju om det finns någon annans tenkant lite före som den kan tänkas han studsat på..
Post Reply