ABS fäste laguna 2 bak
Moderator: Forumpolisen
ABS fäste laguna 2 bak
Hej !!
Ja nu är det så att båda mina hållare till ABS sensorerna bak på min laguna 2 har rostat upp så nu har jag tänkt att limma dit dom med 2 komponents lim , Nu till frågan =) vilken avstånd ska det vara ca mellan givaren och magnetringen på bromsskivan ?
Ja nu är det så att båda mina hållare till ABS sensorerna bak på min laguna 2 har rostat upp så nu har jag tänkt att limma dit dom med 2 komponents lim , Nu till frågan =) vilken avstånd ska det vara ca mellan givaren och magnetringen på bromsskivan ?
Öystein Dahl
Re: ABS fäste laguna 2 bak
Jag skulle säga nära utan att ligga emot
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Tony wrote:Jag skulle säga nära utan att ligga emot
Tack =) lite som jag trodde då =) , hmm jävla sk*t det här och att dom inte har den ringen som reservdel är för mig en gåta ? men med lite svordomar osv så ska det väl gå , men det är trångt och jävligt att få dit dom .
Öystein Dahl
Den sitter väl pressad under lagret? Gör det fram iaf
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Nej bak gör den inte det =)Tony wrote:Den sitter väl pressad under lagret? Gör det fram iaf
Öystein Dahl