Säkring till DIMLJUS
Moderator: Forumpolisen
Säkring till DIMLJUS
Hej
Det är så att jag fick nedslag på besiktingen på dimljus för att jag monterat LED lampa.
Nya regler som gör att det är svårare att gå igenom.
De ville att jag skulle rycka ut säkring innan jag åkte men kunde inte hitta rätt säkring då
den dosan sitter under huven.
Är det någon som vet vilken säkring det är? Står inget i instruktionsboken om just dimljus säkringar.
Det är så att jag fick nedslag på besiktingen på dimljus för att jag monterat LED lampa.
Nya regler som gör att det är svårare att gå igenom.
De ville att jag skulle rycka ut säkring innan jag åkte men kunde inte hitta rätt säkring då
den dosan sitter under huven.
Är det någon som vet vilken säkring det är? Står inget i instruktionsboken om just dimljus säkringar.
Samil Kuzelj
- Stymie
- Firstname: Albert
- Surname: Sjöberg
Re: Säkring till DIMLJUS
Vad har du för bil?
___
Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67, Celta4 -37, Prima4 -39
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
Mégane E-tech Electric Iconic -22, ZOE ZE50 R135 -20, Mégane II RS -08, R19 16V Cab -93, R16TL R1156 -77, R16 R1150 -67, Celta4 -37, Prima4 -39
Förr: R20TS, R5GTS, R19TXE, Laguna, Laguna II, Grand Modus, Grand Scenic III, ZOE, Twizy 80, Kadjar.
ah shit det glömde jag skriva sorry,
En Megane Sport Tourer 2010 1.5dci
En Megane Sport Tourer 2010 1.5dci
Samil Kuzelj
Inte orkat kolla idag, men vad går alla säkringarna till som sitter inne då?
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
På Koleosen är det också ett jävla meck. Sitter brevid batteriet i motorutrymmet. Man lyfter på svarta locket efter man tagit bort insugsröret. Sen sitter de en 15amp säkring som man rycker.
Robin Gillström / Sundsvall-Alnö Medlem #531
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Bästa med Renault är att andra tror dom är sjukt dålig =)
Bilar: Renault Koleos "Kolioxen" -08 Dynamique Executive DCI: 21 Turbo Quadra 2,0 8v -92: Clio V6 2002:
Robin wrote:På Koleosen är det också ett jävla meck. Sitter brevid batteriet i motorutrymmet. Man lyfter på svarta locket efter man tagit bort insugsröret. Sen sitter de en 15amp säkring som man rycker.
De som sitter inne i kupén går till cigg tändare stereo och sånt. Resten under huven är Strålkastare och styrenheter och sånt.
Samil Kuzelj