Renault wind, ny konceptbil
Moderator: Forumpolisen
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by lljungberg</i>
<br />Det står Wind i materialet. Tyckte först att den ser för mycket ut som Ford Puma men med lite veck. Någon som sett den på nån mässa?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">den visas på mässan i genevé ,har jag för mig..
<br />Det står Wind i materialet. Tyckte först att den ser för mycket ut som Ford Puma men med lite veck. Någon som sett den på nån mässa?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">den visas på mässan i genevé ,har jag för mig..
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Per Håkansson</i>
<br />Har ni sett vilken strykful vinkel det är på vindrutan.
Den står ju rätt upp...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">tycker inte jag,kolla på bilderna rakt från sidan..
<br />Har ni sett vilken strykful vinkel det är på vindrutan.
Den står ju rätt upp...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">tycker inte jag,kolla på bilderna rakt från sidan..