Motorvärmare-felsökning
Moderator: Forumpolisen
-
Motorvärmare-felsökning
hej jag undrar var motorvärmaren är placerad på min kangoo 1,9d.årsmodel 2000,hälsar kjell
kjell allan frisk
Re: Motorvärmare-felsökning
om du har en så borde den sitta i änden på kabeln till värmaren.skrotfrisk wrote:hej jag undrar var motorvärmaren är placerad på min kangoo 1,9d.årsmodel 2000,hälsar kjell
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st
Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen
-
kul att vi är inne på samma linje men det är svårt för mig att se vart den kabeln tar vägen.tänkte gå dit och mäta utan att behöva lossa eventuella hinder i onödan.Tony wrote:om du har en så borde den sitta i änden på kabeln till värmaren.skrotfrisk wrote:hej jag undrar var motorvärmaren är placerad på min kangoo 1,9d.årsmodel 2000,hälsar kjell
kjell allan frisk
brukar sitta i bakkant motorn i en frostplugg.skrotfrisk wrote:kul att vi är inne på samma linje men det är svårt för mig att se vart den kabeln tar vägen.tänkte gå dit och mäta utan att behöva lossa eventuella hinder i onödan.Tony wrote:om du har en så borde den sitta i änden på kabeln till värmaren.skrotfrisk wrote:hej jag undrar var motorvärmaren är placerad på min kangoo 1,9d.årsmodel 2000,hälsar kjell
Tony petersson ,Megane 2,0 16v coupé "maxi" -96, Megane 2,0 16v Sport Hatcback -98, Laguna 1,9dci touring-02 X 2st