Clio 16v F7P Byte av kamaxlar
Moderator: Forumpolisen
-
Clio 16v F7P Byte av kamaxlar
Hello!
Hur jag ska gå tillväga är under kontroll men jag hittar inte markeringarna på topen så jag kan "nolla" motorn..
Det finns två jack i kanten på toplocket, är dessa två av dom tre markeringarna?
kan nån hjälpa mig med hitta markeringarna?
MVH
Sam B
Hur jag ska gå tillväga är under kontroll men jag hittar inte markeringarna på topen så jag kan "nolla" motorn..
Det finns två jack i kanten på toplocket, är dessa två av dom tre markeringarna?
kan nån hjälpa mig med hitta markeringarna?
MVH
Sam B
-
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by tompa</i>
<br />japp det är det.Den tredje sitter på svänghjulet och den skall stämma överens med en lite kant på blocket.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
va bra då vet jag, men... Den tredje kan jag inte hitta!? hittar ingen markering på svänghjulet och inget på blocket.. var ungefär ska den sitta??
Mvh
Sam B
<br />japp det är det.Den tredje sitter på svänghjulet och den skall stämma överens med en lite kant på blocket.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
va bra då vet jag, men... Den tredje kan jag inte hitta!? hittar ingen markering på svänghjulet och inget på blocket.. var ungefär ska den sitta??
Mvh
Sam B
-